Miten saada laiskaan mieheen vauhtia?
Kommentit (10)
Muutaman kerran päivässä pyyhkii lasten pyllyt, laittaa ehkä aamupalan. Nuo siis ilman käskyttämistä. Saattaa pakata tiskikoneen jos käskee ja hyvä tuuri käy.
Vierailija:
Muutaman kerran päivässä pyyhkii lasten pyllyt, laittaa ehkä aamupalan. Nuo siis ilman käskyttämistä. Saattaa pakata tiskikoneen jos käskee ja hyvä tuuri käy.
Olen liian " syvällä" tässä. Pakkohan mun on kuitenkin ruokaa laittaa, siivota, tiskit laittaa jne.. tai muuten on lapsetkin hunningolla. Ehkä aloitan siitä että jätän miehen vaatteet pesemättä?
saisi laiskaan vaimoon vauhtia? Olen lorvinut tänään liikaa av:lla. Huono omatunto painaa...
sille, että netti auki vasta kun lapset on nukkumassa.
Jos peset muutkin pyykit, niin pese miehenkin. Mutta voit jättää sille aamupalan tms. laittamatta (jos laitat).
Nyt varaatte ajan mielenterveystoimistoon ja saa apua. keskustelu, lääkitystä yms.
Tuttavani mies oli tuollainen ja yritti sitten " yllättäen" TAPPAA itsensä :(
Ei onneksi onnistunut.
juuri tuo valvominen ja koneella roikkuminen oli yksi mitä loppuaikoina ennen pimahduta teki. Ei jaksanut mennä suihkuunkaan, kun vasta iltapäivällä.
En ole ajatellutkaan että voisi olla masennusta kun ei muuten vaikuta siltä mutta ehkä se voi oireilla tuollaisena " saamattomuutena" . Luulisi auttavan asiaa jos sanon että mennään mielenterveystoimistoon ellei tahti muutu..? Mutta voiko olla masennusta vaikka selvästi jumittuu asioihin jotka itseä kiinnostaa?
vois tulla meille piiskaa mun miestä kans:)