Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähihoitajia tai sairaanhoitajia jotka tekee keikkaa vain aamuvuoroja? (ov)

Vierailija
31.01.2008 |

Miten onnistuu? Teettekö eri sairaaloihin / palvelukeskuksiin vai vaan yhteen? Onko tosi huono plakka, kun ei lisiä...?

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen vuorotyötä, mutta työkaveri yh tekee ma-pe aamua, jos harvoin poikkeuksellisesti muita vuoroja. sh-peruspalkka brutto osaamisesta riippuen alkaen 1900¿ meidän osastolla (yliopistosairaala)

Vierailija
2/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. su aamuvuorosta tulee n160¿ käteen. Ja mulla maksetaan kk palkan mukaan koska vakipaikka. Sijaisilla tuo raha on vielä enemmän. Kyllä keikkaa tekemällä tienaa enemmän vaikka tekis vaan aamuvuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin yleisesti ottaen arkiaamuina on kaikista eniten puutoksia ja niihin on kaikista hankalin saada keikkalaisia. suuri osa keikkalaisista kun on esim. opiskelijoita tai minun kaltaisiani hoitovapaalaisia jotka pääsevät töihin vain kun mies vahtii lapsia. ja viikonloppulisätkin houkuttavat monia keikkalaisia jotka eivät rahan takia viitsi tehdä arkiaamuja.

hankkiudu jonkun hyvän rekryfirman listoille ja uskon että töitä riittää! rekryfirmat maksavat yleisesti ottaen hieman parempaa palkkaa ja palkka sisältää aina heti lomarahat joten pelkällä päivätyölläkin pääsee hieman paremmille ansioille. mutta ei palkkaerot kuitenkaan mitään suurensuuria ole, itselläni on keikkaliksa vain parikymmentä euroa suurempi kuin vakityössä.

Vierailija
4/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomarahat maksetaan välittömästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän