Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on todella sulkeutunut, ei avaudu asioistaan edes minulle

Vierailija
31.01.2008 |

Olemme nyt seurustelleet miehen kanssa n 1,5v ja minua on todenteolla alkanut häiritsemään se ettei mies puhele omista asioistaan pahemmin minullekaan. Edes asioista mitkä liittyvät jokapäiväisiin juttuihin, esim. ei kertonut pari kuukautta takaperin käyneensä työhaastattelussa uuteen työpaikkaan, hänen taloudellisesta tilanteestaan minulla ei ole mitään tietoa (mikä on kyllä aika oleellinen asia tietää toisesta kun ajattelee perheen perustamista). Vaikuttaa kuitenkin hoitavan asiansa hyvin, ainakaan en koskaan ole nähnyt mitään karhumakirjeitä, kotinsa on siisti (emme siis asu yhdessä), pukeutuu siististi.

Keskustelumme liikkuvat joko hyvin yleisellä tasolla tai sitten minun asioissani. Jos yritän viedä keskustelua hänen asioihinsa niin jotenkin " lukkiutuu" , kiertelee ja kaartelee. Jos oikein tivaamalla tivaan vastausta niin silloin saattaa tiuskaista " se ei sulle kuulu" ja pakenee paikalta lähtemällä ulos tms. Kun tulee takaisin niin on kuin mitään ei olisi puhuttukaan.

Itsestäni on alkanut tuntumaan etten jaksa tällaista parisuhdetta tai lähinnä sen olemattomuutta enää. Samanlaista tyhjänpäistä höpinää pystyn puhumaan kenen tahansa vastaantulijan kanssa. Onkohan tästä enää mahdollista saada parisuhdetta jossa asiat ja tekemiset jaetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika toivottomalta. Itse en pystyisi varmaan perhettä perustamaan tuollaisen kanssa.

Vierailija
2/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen tulokseen, että minä en viitsi laskea sen varaan, että joskus saisin hänet avautumaan. Ehkä teininä sitä olisi jaksanut, mutta totesin, että arki tulee olemaan niin helekkarin vaikeaa, jos mies ei puhu mitään ja vetelee liian tiukkoja raja-aitoja minänsä ja minun väliin.

Kumpikin on nyt tahoillaan onnellinen, minä avoimen mieheni kanssa ja exäni jonkun naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän yhteisiä vuosia tulee sitä enemmän sitä vähitelleen erkaantuu..

Vierailija
4/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakin on nähty...

Vierailija
5/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli samanlainen monta vuotta. Nyt kun erosivat ystäväni on niin onnellinen.

Vierailija
6/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti on ollut tuollaista. Nyt vain olen herännyt tajuamaan ettei tilanne ole muuttunut miksikään.

Vastauksistanne saan sen käsityksen ettei toivoa kai mahda olla. On kyllä ihan hauska mies, saa minut nauramaan (niin kauan kun jutellaan päivän säästä ja leffasta). Mutta ei kai toista voi väkisinkään muuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme