Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Huokaus* mikä vko töissä :/

Vierailija
31.01.2008 |

olen koulussa sijaitsevassa esikouluryhmässä (20 lasta joista 5kpl maahanmuuttajia) työssä ja tää viikko on ollut melkoisen raskas.

Meitä on 3 opea ryhmässä joista 1 ollut pian 2-vkoa sairaana ja on vielä ensiviikon ainakin. Alkuviikosta oli infotilaisuus uusille vanhemmille ja aamulla toinen palaveri joten päiväni oli 08-18.30

Noo, ke toinenkin työkaverini joutui lähtemään ennen ½päivää pois joten jäin sitten yssikseni ja olin iltavuorossa.

Eilen tulu joku Seuresta sijaiseksi, epäpätevä kuinkas muuten ja luonnollisesti pihalla kuin lumiukko mutta sainpahan käydä rauhassa pissalla ja huitaista kahvin naamaan.

Tänään oli yhteinen liikkatunti salissa 1-2-luokkalaisten kanssa jonka vedin kuten viime viikollakin kun olin just to aamuvuorossa.

Työkaveri tuli ja meni samoin tein tekemään paprihommaa joka piti tänään valmistua, pääsin onneksi nyt jo 12 kotiin.

Huomenna hän onkin sitten vapaalla eli minä menen aamuun ja tuo Seuren hlö tulee iltaan klo 10.

Ensiviikollakin ainakin 2 päivää niin että olen tuon sijaisen kanssa kaksin kun työkaverilla koulutusta.

En mä valita mutta raskas viikko on ollut kaiken kaikkiaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet valita, et ole suinkaan ainoa kenen viikko on ollut kamala ja töitä paiskittu monen edestä

Vierailija
2/2 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan hyvä että tänne saa purkaa fiiliksiään ilman vittumaisia narttuja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla