Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukutteko suutuspäissänne parisuhteen toista osapuolta/hän sinua?

Vierailija
31.01.2008 |

Olen kyllästynyt poikaystävääni. Hän haukkuu minua kun hermostuu, pahimmillaan idiootiksi ja vammaiseksi. Ei tunnu kivalta, vaikka miten pyytää anteeksi jälkeenpäin. Ja on vielä tapana tehdä sitä muiden ihmisten läsnäollessa, lapsen, kavereiden, tai yleensäkin julkisella paikalla tuntemattomien läsnäollessa. :( Nyt mittani on täysi, jos näin alkuvaiheessa haukkuu (vajaa vuosi yhdessä), mitä tuleman pitää..? Sanoin hänelle eilen, että pakkaa tänään tavaransa ja häipyy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuule, ihan oikea ratkaisu, laita äijä tiehensä. Pahinta on vielä se, että haukkuu muiden kuullen. Yök mikä tyyppi. Olet enemmän arvoinen. Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei parisuhteeseen kuulu toisen mollaaminen vaikka kuinka ketuttaisi. Laita joo äijä pihalle, ajan kanssa olisit varmaan ollut huora ja ämmä yms. Keskesnkasvuinen mies jolta lapset ei saa hyvää isänmallia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kärähti totaalisesti, kun mies ilman syytä kivahti. Huusin, paiskoin tavaroita ja haukuin paskapääksi ja v*ttumaiseksi äijäksi.

Se taisikin olla ensimmäinen kerta, että niin kovasti haukuin. Onneksi pyydeltiin anteeksi sitten päätteeksi. :/

Vierailija
4/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakaan meillä ei toista persoonana haukuta, vaan tekemisiä ja tekemättömyyksiä. Esimerkkeinä voisi olla " voi perse sun kanssa kun et koskaan helvetti anteeksi ikinä korjaa noita sukkia ja odotat että palvelija kiertää" En sulata kyllä vammaiseksi haukkumista tai muuta enkä juuri muutakaan kritiikkiä ihmisten edessä. Leikinlasku on asia erikseen. Esimerkkinä " meidän maija se nyt vaan on tuommoinen herkkup. joka syö meillä kaiken kaapista" vaikka olisikin vittuilua.

Vierailija
5/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotioloissa, kai normaalia. Ei tietenkään täälä jossa kaikki hyvätuloisia, korkeastikoulutettuja, sivistyneitä ihmisiä ;)

Vierailija
6/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin jää hella päälle, milloin syöttää vanhentunutta ruokaa vauvalle jne.

Vierailija
7/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies sanoi minua huoraksi ja minä häntä rumaksi ja vammaiseksi idiootiksi... Tiedän että on todella typerää....

Vierailija
8/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästää suustaan mitä sattuu.

Vierailija
9/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina keskenämme, ei missään nimessä muiden edessä.

ihan normaalia mielestäni!

Vierailija
10/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi itse koskaan kuvitellakaan haukkuvani rakastamaani ihmistä " saatanan tyhmäksi idiootiksi" . En vaan voi käsittää miten tuo mies voi sen sanoa aina riidan tullen. Ja sitten muutaman tunnin päästä luulee, että olen leppynyt ja haluaa seksiä. Ei siis koskaan edes pyydä anteeksi sanojaan tai muutenkaan näytä olevansa pahoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme