Tamperelaiset hoi! Mikä kirpputori paras?
Tarkoitus olisi myydä tytön ja pojan vauva-aikaisia vaatteita. Itse ajattelin kokeilla Radiokirppistä mutta onko se paras paikka vauvanvaatteiden myymiseen? Kävijöitä siellä ainakin tuntuu olevan. Onko kokemuksia myymisestä tai missä itse tykkäätte käydä ostoksilla?
Kommentit (7)
Itse myin Pikku Lizkossa ja sielä oli hyvä menestys, sain kaiken kaikkiaan melkein 500¿ (mukana oli tosin 2 rattaat, joista en kyllä pyytänyt kuin 20-30¿), johon olin varsin tyytyväinen. Mulla oli paljon hyviäkin vaatteita siinä mukana, joista sain kaikista sen mitä pyysin.Myyntiaika oli yhteensä 1kk.
Ainakin itse olin tyytyväinen palveluun sielä, usein oli pöytää järjestelty, vaikka sehän ei kuulu henkilökunnan toimenkuvaan.
Itse olen myynyt (ja ostanut) Radiokirppiksellä. Hyvin menee lastenvaatteet kaupaksi, kun vaan hinta ja kunto on kohdallaan. Tykkään sen takia Radiokirppiksestä, että siellä voi samalla myydä myös muutakin kuin lastentarviketta (kaikki sisustuskrääsä ja hyvät aikuistenkin vaatteet menevät kaupaksi). Pikku Lizkossa kun ei voi myydä kuin lastentarviketta ja -vaatetta.
Käsittääkseni Pikku Lizkon toimenkuvaan nimenomaan kuuluu pitää pöydät siistinä..? Vai onko systeemi muuttunut? :)
Olen menossa Tampereelle kyläilemään ensi kuussa.. =) Pikku Lizkon yhteystiedot mulla jo on.
Sammonkirppis oli aika surkea paikka. LA on myös hyvä, mutta siellä on parempi olla itse paikalla. PikkuLizkossa on tietysti juuri lastentavaroiden kannalta oikea asiakaskunta, mutta Radiokirppiksellä käy kyllä eniten väkeä. Itse olen harkinnut nyt Salsaa, koska sielläkin käy väkeä ja sopis mulle ohikulkeissa työmatkalle (pöydän järjestely ym.) - Radiokirppikselle olis lähdettävä vartavasten.
Hopoliini:
Olen menossa Tampereelle kyläilemään ensi kuussa.. =) Pikku Lizkon yhteystiedot mulla jo on.
Tässä nettisivu Radiokirppikselle ja yhteystiedot:
http://www.radiokirppis.net/
Taidan kokeilla tuota Radiokirppistä, kun olisi muutakin myytävää kuin lastenvaatteita.
En ole myynyt, mutta ostan lastenvaatteita paljon lähinnä Radiokirppikseltä, Bonus-kirppikseltä, Pikku Lizkosta Metson takaa, seka Pirkan kirpputorikeskuksesta Kangasalla. Pirkkalassa kirpputori Alfassa on myös välillä ollut hyvin lastenvaatteita, tosin viime aikoina siellä on vaikuttanut hiljaisemmalta.