Muilla sokerisyöpöillä samanlaista? Ajattelen suklaata useammin kuin miestäni!
Nyt kun olen rajoittanut suklaansyöntiä vain viikonloppuihin, huomasin että ajattelen suklaata päivän aikana parhaassa tapauksessa kymmeniä kertoja! Esim. kun joku muu syö suklaapatukkaa, mietin miten kiva olisi itsekin syödä ja sitten unelmoin lauantain ' ' karkkipäivästä' ' kun itselläkin on lupa ostaa. Siis ihan järjetöntä!
Kommentit (4)
ihme ja kumma simsalabim.
omppu
mandariini
appelsiini
päärynä
ja eikun kuorimaan
Suklaata ajattelin ennen karkkilakkoa ihan jatkuvasti
Yleensäkin haaveilen esimerkiksi työpäivän päätyttyä tyyliin " ihanaa olla kohta kotona, mitähän söisin, söisinkö jätskiä ja kanasalaattia ja pitsaa vaiko pullaa, nachoja... Ihan kaikkea.
Mulla täytyy olla syömisongelma, sillä tiedän tosi paljon ja tiedostan, mutta en pysty itselleni mitään. Mulla on siis heikko luonne.
ja höpö höpö tosiaan, hedelmät eivät tämmöistä ihmistä auta. Syön niitäkin mieluusti, mutta ei todellakaan ole vähentänyt muun ruuan ja herkkujen syömistä.
syönyt 100 kertaa mieluummin suklaata kuin rakastellut hänen kanssaan!:))
Nyt olen ollut 3vk karppina, ja ei tee mieli nameja eikä muitakaan herkkuja yhtään. IHANAAAA!
Sen lisäksi ajattelen jatkuvasti miltä näytän ja mitä muut ajattelevat minusta. Mitä aivokapasiteetin tuhlausta!!!!