mikä tuolla 2v kakaralla on!mä pimahan kohta ihan lopullisesti
2 kertaa oon suihkuun laittanu sen tänään kun on kakalla hieronu itteensä. 4 kertaa on vaatteet vaihdettu sentakia.
nyt teki viimosen tempauksen. istui sohvalla vaippa ja t-paita päällä. itse olin keittiössä ja kuntulin takaisin on poika vetänyt vaipan nilkkoihin ja pissasi sohvalle! tämän jälkeen vetää vaipan päälle ja tokasee tyynesti pissasin sohvaan
muutenkin ollut ihan mahdoton koko päivän. tuntuu että ei enään yhtään jaksaisi. mieskään ei ole kotona kun on työmatkalla.
Kommentit (12)
On vaan huomannu, että kun sinä olet yksin, niin pinnasi saa tietyillä tempuilla aika kireälle. Sua on varmaan kiva katsoa hermostuneena.
Terve 2-v kokeilee rajoja. Ja ne temput on niitä mahtavia, joista saa äidin pään punaseksi.
Myönnätkö hermostuneesi? älä näytä suuttumumustasi niin avoimesti. Kokeile vähän vähemmän reaktiota seuraavaan kertaan.
eli en rupea vielä siihen kun hän ei selvästikkään ole valmis.
voi olla huomion hakuakin.
yritin että leivottaisiin yhdessä mutta siitä ei tullut mitään kun hän veti jauhot lattialle ja rääppi sokeripussin rikki.
ei kelvannut kirjan lukeminen ei leikkiminen leegoilla.
voiko olla että nyt vasta alkaa ilmenemään mustasukaisuus 7kk vanhaa pikkuveljeä kohtaan?
-ap-
joten ohjelmaakin on tänään ollut jos minkälaista
tosiaan joo olen kylä aika avoimesti suuttunut ja hän varmaan sen huomaa että minä stressaann..
-ap-
Muistan kyllä itsekin tuon ajan... Pitää vaan yrittää pysyä rauhallisena ja pitää ohjelmat muuten minimissä jotta ehtii keskittyä ohjelman ja vauvan lisäksi myös häneen.
se siten loppui kun bodya aloin käyttään kun nukkumaan meni. mutta nyt tänään taas alkanut näköjään.
mistä vakavammasta kyse?? esim..
-ap-
meillä poika kans pissasi minne huvitti. aina otti nurkan takana vaipan pois. aloin säännöllisesti poikaa pissauttamaan. oli sitten kahdessa kuukaudessa kuiva.
poika teki kaikki konnankoukut ja nyt on rauhoittunut. lapsella silti add epäily.
tuon ikäinen voi tehdä ihan mitä vaan.
Vielä nope kuin mikä liikkeissään. Vähältä piti tilanteita sattuu joka päivä.. huoh.. Mustasukkainen myös pikkusiskostaan, 6kk. Onneksi ei kakalla sotke (pari kertaa sattunut), mutta tänään viimeksi vetäisi vaipan ja housut alas ja pissasi matolle. Tyttöä myös raapii yms
.. =(
Huomiotasi varmaan haluaa tuolla toiminnalla, kun kerran tahalleen sen tekee.
Meilläkin on 2-vuotias, joka tekee samoja jauhonlevitysjuttuja ihan huvikseen vaan.
Ja pottajutuista sen verran, että on käytetty poikaa potalla, eikä osannut sinne tehdä tarpeitaan, kunnes yht' äkkiä ilmoitti viime viikolla " Ilman vaippaa!" ja otti vaipan pois ja rupesi käymään potalla asioillaan. Vielä häntä täytyy muistuttaa potalle menosta, mutta kun muistaa viedä pojan potalle säännöllisesti, niin osaa pissata ja kakata sinne. Tämä oppiminen tapahtui siis ihan yht' äkkiä
2 vuotias ei osaa tehdä asioita vitt***ttaan.