Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Oletko itkenyt onnesta katsellessasi vastasyntynyttä lastasi

Vierailija
18.11.2008 |

Vastasyntyneellä tarkoitan pientä vauvaa, tässä ei ole mitään tunnin ikärajoiuksia.

Minä olen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin itken toisten vastasyntyneille telkkarista.

Vierailija
2/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun vähän aikaa sitten katsoin telkkarista synnytystä, niin silloin kyllä aloin itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en omia katsellessa koskaan.

Vierailija
4/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pojan syntymää luulin, että itkisin ihan kamalasti, kun näen hänet ekan kerran. En sitten kuitenkaan itkenyt ollenkaan synnytyssalissa. Vasta parin päivän päästä itkin, kun päästiin lähtemään kotiin. Puin pojalle ekan kerran omat vaatteet päälle ja itkin onnesta=). Vuosien epäonnen jälkeen meillä vihdoin oli lapsi ja hänet saatiin viedä kotiin=)

Nyt poika on 8kk ja vieläkin toisinaan itken onnesta. Usein yöllä, kun hän herää syömään. Hän on niin rauhallinen, imee hetken rintaa ja tuhisee taas unessa..

Tulipa pitkä sepustus.

Vierailija
5/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia ja muidenkin lapsia vastasyntyneitä

Vierailija
6/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla hyvä kun tajusin että minusta tuli äiti kun olin niin puhki synnytyksestä.

Tokalla olin niin riemuissani että tyttö tuli että hymyilin vaan leveästi.

Vierailija
7/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarsta katsoessa pillitän jokaista syntymää mutta on oma koitos oli ohi se ei tuntunut miltään (paitsi väsyneeltä ja rankalta).

Olen kai "hitaasti lämpenevää tyyppiä" sillä muistelen "rakastuneeni" lapsiini vasta paljon myöhemmin... siis tyyliin viikkojen päästä.

Nyt sen sijaan vuodatan harva se päivä ilon ja onnen kyyneliä 5 ja 3-vuotiaiden lasteni touhuja katsellessa :)

Vierailija
8/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin kyllä kun tuli vihdoin ulos, mutta silloinkin turhautumisesta ja helpotuksesta kun se helkkarin odottelu ja vääntö saatiin vihdoin päätökseen.

Muutenkin olen tuntenut rakkauden tunteita lapsiani kohtaan vasta aika paljon myöhemmin.

Vierailija
9/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkin välillä kun katson rakasta yksivuotiastani. :)

Vierailija
10/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea synnytys ja kun ehdin jo pelätä pahinta, sektion jälkeen kun näin lapsen ekaa kertaa itkin onnesta. Sen jälkeen kyllä meni muutama päivä ennenkuin onnelliset tunteet palasivat ja vasta noin kuukauden päästä opin rakastamaan lastani.

Vierailija
11/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnenitku tulee edelleen helposti (vaavi 8kk) ja ihan vaikka häntä silittäessä mietin, kumpi saa siitä enemmän, minä vai se pieni kääryle<3<3<3<3

Vierailija
12/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin sai aina kyyneleet silmiin,

kun imettäessä katselin kun se untuvatukka oli niin liikuttavasti pystyssä pyörylän kohdalla.

Nyt pienimmäinen on melkein kolme ja just tänään viimeksi aattelin, että mulla tulee vieläkin kohtauksittain niitä syvän rakastumisen tunteita kuin ihan vastasyntyneeseen.

Vierailija
13/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun telkkarissa synnytetään niin mulla on aina nenäliina kourassa. Omani syntyi kiirellisellä sektiolla ja hetken jo ehdin pelätä pahinta. Vauva ei edes heti rääkäissyt vaan piti äitiä hetken piinassa, mut sit tuli itku ihan kaikilla. Lähdempä tästä nenäliinaa etsimään, kun taas niin kovin herkistää :)

Vierailija
14/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta kotona kun pitelin pieniä tuhisevia kääröjä. Olin niin onnellinen kahdesta terveestä lapsesta.

Vierailija
15/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en omia katsellessa koskaan.

Vierailija
16/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin se tilanne oli mun mielestä yllättävä, en ole nyyhky-tyyppiä. olin tullut esikoisen kanssa juuri laitokselta kotiin ja makasin sängyllä nukkuvan vauvan vieressä. mies oli ostanut jonkun kasarihitti-kokoelmalevyn ja kuuntelin sitä. ihan puskan takaa tuli the banglesin eternal flame ja tajusin että jumalauta, tää biisi kertoo musta ja mun vauvasta, ja sitten ne hanat aukes.

laitan tähän vielä ko. biisin sanat, niin ehkä hoksaatte mitä tarkoitan:

Close your eyes, give me your hand, darling

Do you feel my heart beating, do you understand?

Do you feel the same, am I only dreaming?

Is this burning an eternal flame?

I believe it's meant to be, darling

I watch when you are sleeping, you belong to me

Do you feel the same, am I only dreaming

Or is this burning an eternal flame?

Say my name, sun shines through the rain

A whole life so lonely, and then you come and ease the pain

I don't want to lose this feeling

[break]

Say my name, sun shines through the rain

A whole life so lonely, and then you come and ease the pain

I don't want to lose this feeling

Close your eyes and give me your hand

Or is this burning an eternal flame?

[break]

Is this burning an eternal flame?

An eternal flame?

(Close your eyes and give me your hand

Or is this burning an eternal flame?)

Vierailija
17/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista itkin kyllä pettymyksestä

Vierailija
18/18 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö söpöä!

Tarkennan vielä että mäkään en itkenyt heti synnytyksen jälkeen tai edes laitoksella, en heti kotiin päästyäkään, mutta pari päivää sen jälkeen löhöttiin sängyllä ja mä imetin ja samoin kuuntelin herkkismusaa ja sitten mut valtasi ihan mieletön onnen tunne lapsesta ja miehestäni, mun oli jotenkin vaikea uskoa että saatoin olla niin onellinen. Sitten itkin ja just sillon mies tuli töistä ja varmaan luuli et muhun oli iskenyt synnytyksen jälkeinen masennus ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän