Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ällöimpiä tuntemuksia

Vierailija
30.01.2008 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmään joutuu hius (joka siis vielä päässäkin kiinni), jonka joutuu vetämään pois ja se viistää silmämunan pintaa pitkin.. Käy mulle suht usein.

Tunne kun kuukautissiteeseen molskahtaa peukalon kokoinen hyytymä.

Vierailija
22/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun veitsi menee ruokaa leikatessa läpi lautaseen ja kirskauttaa (yööööök brrr iiik!)

- hämähäkinseitti

- Suuri, kuolaava, ystävällinen koira haistelemassa naamaa tai alapäätä

- Kun pimeässä astuu johonkin märkään eikä tiedä, mikä se oli

- Se hetki, kun tajuaa, että olen hävinnyt seurapelin, mutta silti sitä on pelattava vielä monta kierrosta ja kaikki muutkin tietävät, että olen hävinnyt (oikeesti! Olen lapsellinen, mutta mulle tulee tästä ihan sellainen etova pahamielipaniikki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paha on, kun kaivaa hautaa uudelle vainajalle ja sieltä löytyy muoviin pakattu yli 25v ruumis! Sehän ei muovissa lahoa mihinkään...

Vierailija
24/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika paha on, kun kaivaa hautaa uudelle vainajalle ja sieltä löytyy muoviin pakattu yli 25v ruumis! Sehän ei muovissa lahoa mihinkään...

Vierailija
25/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suussa maistuu ja tuntuu se lihan ällöttävä rakenne, tekee mieli mennä oksentamaan vaikka sitä ei kerennyt edes nielaista.

Vierailija
26/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puristin sitä vähän, tajusin sen olevan koiran verta itsensä täyteen ahtanut punkki. Yööök!

Vierailija
27/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on aika ällöä kun herää siihen, että lapsi työntää syvälle nenääsi pienen, teräväkyntisen sormensa.

Vierailija
28/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä aiemmin mainituista on pumpulin puristelu sormissa. Nitinälistaan lisäisin vielä pakkaslumen narskumisen kengän alla. En voi sietää (että tervetuloa vaan ilmastonmuutos ja lämpimät talvet *lol*).

Joidenkin mielestä on ihanaa, mutta minua etoo istua mihin tahansa istuimelle, joka on vielä edellisen istujan jäljiltä lämmin. Vessanpönttö ja koulujen muovituolit on pahimpia, muttei sohvakaan juuri parempi. Jos joku on juuri käynyt vessassa ja minullakin olisi sinne asiaa, niin odottelen mielelläni hetken vaikka jalat ristissä ja umpisolmussa, että vessanpöntön istuin ehtii jäähtyä... Samallapa haihtuu mahdolliset hajutkin :-)

Vierailija
29/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tulee kun kuukautisveri valuu siteeseen. hyi olkoon...

Tuon takia en käytyä siteitä muutakuin yöllä, se on niin ällöä, etten ymmärrä edes, miten joku voi käyttää sidettä päivälläkin.

Toinen on sellainen huono olo ennen varsinaista oksentamista, kun miettii kuumeisesti että oikeesti oksettaako mulla vaiko kuvittelenko ja sitten kohta jo oksentaa.

Vierailija
30/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiskoo pitkää hiusta häpyhuulista/takapuolesta/jostain sieltä välistä missä se on ollut jumissa, on aina vaan karmivaa

Vierailija
31/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuskin puistattaa...

yök yök yök se hiirenpäälle astumisjuttu.

mä en tajua miksi inhoan hiiriä niin paljon. Varmaan johtuu hännästä.

Mulla on ollut hamstereita ja ne on kyllä ihania...

Vierailija
32/36 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Siinä on ne suoletkin esillä. Myös punkki ihossa on ällö!

Vierailija
33/36 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pit fall-pyydysten saaliita? Pit faa on siis maahan kaivettu avonainen kippo jossa on nestettä, näillä pyydystetään hyönteisiä. Meillä oli kerran linja vedenrajasta kauemmas rannalle, ja ne vedenrajan kipot oli kyllä aivan sanoinkuvaamattomia kun pyyntiaika oli ohi! Täynnä mutaa ja kuolleita eläimiä, kaikki muhineet ihanassa lämmössä viikon verran ja kaikki pehemeät otukset mädäntyneet. Haju oli sanoinkuvaamaton, ja se muhju tuntui sellaiselta pehmeän limaiselta ja niljakkaalta kun sitä kaiveli... Sieltä sitten ronkittiin kovakuorisia hyönteisiä ja yritettiin määrittää lajia, nice.

Vierailija
34/36 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei enää vetänyt. Suihkussa ollessa vettä kertyi nilkkoja myöten.

Yrjö lensi kun tomerana otin ritilän kaivon päältä pois.

Voi sitä vuosien aikana kertynyttä "villasukkaa"... homeessa siltä matkalta kun ei ollut vedessä ja loppu 50 cm tuli sieltä viemäristä harmaan vihreän limaisena....

vieläkin oksettaa... no mutta kaivo veti sen jälkeen ihan eri tyyliin. Kämppikset ihmetteli mites vesi nyt noin hyvin häviää

Vierailija
35/36 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä asunnosta viikkoja kuoleenna olleen ihmisen. Haju oli melkoin.... kämppä meni uusiks kalusteita myöten.

Vierailija
36/36 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällön tuntuista!!