G: Ällöimpiä tuntemuksia
Kommentit (36)
ja se osui jonkun sinne liimaamaan purkkaan! Yök!!!
Ja joskus se/ne purkat oikein lemusivatkin. Inhoan myös maahan liiskaantuneita sekä kahvikupin aluslautaselle tms. jätettyjä purkkia! Ja sitä kun pureskeltuun purkkaan kosketaan sormin...
kun syvä viiltohaava sormenpäässä aukeaa aina uudestaan ja uudestaan...
Mies aina nauraa mulle ton takia, mut en voi tunteelle mitään, niin ällöä ettei tosikaan!
Kyl mä väittäisin et on ällömpää astua kissankuseen tai siivota lasta joka on kontannut kissankuseen. Tai siivota oksennusta lattialta tai ripulia, ihmisen kusta tms. Oon myös putsannut ihmisen paskaa seinistä ja vienyt väkisin suihkuun paskaa syöneen ihmisen... Eli siinä ällötystä kerrakseen.
Vierailija:
Kyl mä väittäisin et on ällömpää astua kissankuseen tai siivota lasta joka on kontannut kissankuseen. Tai siivota oksennusta lattialta tai ripulia, ihmisen kusta tms. Oon myös putsannut ihmisen paskaa seinistä ja vienyt väkisin suihkuun paskaa syöneen ihmisen... Eli siinä ällötystä kerrakseen.
Silloin oksennan itse :9
En oikein sopinut hoitajaksi sairaalaan ja vaihdoinkin extempore alaa ja nyt töissä jossain aivan muualla.
16
kun pirstoutuneen ruumiinosia kerää kumihanskoilla pussiin.
kun osia , etenkin sisäelimiä raapii tiestä.
oksettaa edelleen vaikka vuosia kokemusta.
ja työkaverit vinoilee edelleen.
pusertelu sormien välissä. Se narina....
Kädessä jotain liikkuvaa ja limaista eikä näe mitä siellä on. Brrrrr
ihoa sisältävät palat joista patologille on hyötyä, kun epätoivoisesti
yrittää kursia kokoon jotain suht ihmisen näköistä oliota. Jotta hautajaisissa ei olisi niin karmea näky. (joskus omaiset haluaa arkun auki ennen hautausta)
muut noin 150g sisältävät palat viedään meikkuun poltettavaks abortti sikiöiden ja muiden leikkausjätteiden kanssa.
loput letkutetaan maahan tai laitetaan lähimpään roskikseen.
t18
Siellä on myös sitä purkkaa ja ties mitä vanhoja ketsuppeja! YÖK YÖK YÖK
En voi oikein syödä enää mäkkärissä tuon takia tai katson tarkkaan missä sapuskat ovat tai mihin kosken, tai otan ne hampurilaiset mukaan. Mutta ties missä ne sitten on tehty. Yök.
Kaverillani oli kebab-annoksessa MUSTA KARVA!
Oli lattialla enkä huomannut. Se oli aika yök!
Mutta mielestäni ylitsepääsemätön paha on vauvan napatyngän puhdistaminen pumpulipuikolla pyöräyttäen (sieltä alta). Joka kerta meinaa tulla oksennus.. *puistattaa*
Niin ja olen kolmen lapsen äiti =)
Toi kynnen taittuminen kanssa inhottaa... hyh! Toinen on jos pikkuhousuihin hulahtaa valkovuotoa ja et tiedä tuliko se läpi vai ei, oot vielä jossain kaupungilla ja vessasta ei tietoakaan. Limaisen olion päälle astuminen paljain varpain. Kun puraset syödessäsi kieleen tai poskeen, poskessa se ärsyttävämpää kun se turpoo sen yhden purasun jälkeen niin että jää vielä helpommin uudestaan hampaiden väliin. Olishan näitä varmaan enemmänkin.
Se haju, hyi hitto. Täytyy ihan imetellä kuinka kansa voi vetää pottuja rasvaisten soosien tai pahimmillaan imelän ja eltaantunen hajuisen voin tai levitteen kanssa poskeensa hymyssä suin, ja opettaa jopa lapsensa lappamaan samaa tärkkelystörkyä. YÖKS!!!
suussa ja yrittää vetää sitä pois, mutta on jo osittain kurkussa. Ja se kun purkka jotenkin onnistuu sulamaan suussa ja takertuu joka paikkaan enkä saa sitä kaavittua kerralla ulos. Tästä näen myös painajaisia, että se sonta suussa ei lopu koskaan...
Ehdoton ykkönen on:
-Just ennen migreeni kohtausta alkava yökötyksen tunne. Joskus tuntuu siltä, että tuo on pahempaa kuin itse päänsärky.
Muita ällöjä:
-Hius (mitä pitempi, sen pahempi) ruuassa. Pari kertaa sain yläasteella sellaiset traumat, kun muussista ja puurosta löytyi yhden köksän hius.
-Mummojen ripulipaskojen pesu. En ole shoitaja enkä vanhainkodissa töissä, mutta olen joutunut pari kertaa siivoamaan oman mummoni ripulipaskoja lattialta. Lapsenkin ripulipaska on peace of cake siihen verrattuna!
-Kissan karvapallo puklu. Tähän ei ole todellakaan kiva astua paljain jaloin...
-KUOLLEEN HIIREN päälle astuminen! Mun lapsuudenkodissa oli talvisin hiiriä sisällä ja meillä oli yläkerrassa lossat. Lisäksi meillä oli kissa, joka sitten kävi yöllä hakemassa sen lossaan joutuneen hiiren raadon ja toi sen sitten tuvan lattialle näytille.. Pari kertaa tulin paljain jaloin alas aamupalalle enkä sytyttänyt valoja tupaan ja astuin sen hiiren päälle. YÖÖÖÖÖÖÖÖK.
-Jomottava migreeni.
-Koiran anaalirauhasten haju.
-Oksennus.
-Sienien ryppäyksestä johtuva haju. Hyi helvetti.
Tuli vain mieleeni, kun äsken työpaikan vessassa kävin, että minusta yksi ällöttävimpiä tuntemuksia on se, kun nousee istumasta vessanpöntöltä ja tajuaa istuneensa jossain märässä.
YökYökYökYök!!
Eihän se siis välttämättä ole pissaa tms, jos on hana vieressä, mutta.. Ällöttävää silti!
Tehdään lista ällötyksistä! :)