Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt pitäisi päättää niin tekisin abortin

Vierailija
30.01.2008 |

Meillä on miehen kanssa uusperhe, molemmilla kaksi lasta aiemmista suhteista ja yksi yhteinen. Kaikilla muilla lapsilla on kummit, mutta ei yhteisellä. Minä olen yksinäisten sukua, on veli ja sisko eikä yhteyttä pidetä. Miehellä on suuri suku jossa juhlitaan kaikkia tapahtumia porukalla. Tämä meidän yhteinen lapsi ei ole saanut yhtään kummia koska sellaisia ei ollut tarjolla kun minä muutin tänne kauas pois ystävistäni eikä olisi ollut reilua pyytää kummia pelkästään lahja-atuomaatiksi. Miehen suku pitää vaan miehen aiemmista lapsista ja niin sitten tällä yhteisellä ei ole tätejä eikä setiä, isovanhemmat eivät välitä. Ei ollut ristiäisiä ei tule rippijuhlia, kukaan ei kysele kuulumisia. Ja vain sen takia, että me ollaan yhdessä. Ja lapsi maksaa yksinäisyydellään koko laskun, tyttö jota ei kenenkään mielestä pitäisi olla olemasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan minulla on ystäviä joilla on lapsia, lapsella on kummit, ja lapsi on saanut päiväkodista uusia ystäviä, joiden äiteihin minä olen tutustunut.

Ei meidänkään uusioperheessä jaksa miehen suku enää vaahdota meidän yhteisestä, tuntuu että siinä suvussa on jo miehen lapset edellisestä avioliitosta olleet niin tärkeet, että viimeiselle ei jäänyt enää mitään käteen.

Se on heidän vahinkonsa. Lapseni on aurinkoinen, sosiaalinen, ja tulee varmasti pärjäämään elämässä ja saamaan ystäviä. Aion pitää huolen siitä että hänen ystävänsä ovat aina tervetulleita meille.

Vierailija
2/2 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä on noita kaikkia, vaikka niihin onkin tullut vain minun pieni sukuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän