Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja vielä: Miten helpoiten posliiniksi?

Vierailija
30.01.2008 |

Sheivailu ei oikeen innosta, saan säärenikin aina verille. Epilaattori tuntuis vähä turhan järeältä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siinä hulmaha veke

Vierailija
2/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtoa täytyy vaan laittaa paljon ja muistaa pitää terä suorassa kulmassa suhteessa ihoon. Ihoa tulee myös toisella kädellä venyttää suoraksi, sekin estää haavojen tuloa. Vuosien myötä tästä on tullut rutiini, eikä haavojakaan tule kuin harvoin, vaikka höyläänkin vastakarvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäähän, tulee hiivatulehdus. En voi edes pestä alusvaatteita tavallisella pyykinpesuaineella, samasta syystä

Vierailija
4/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin säärienkin sheivailun, kun ois joka ikinen päivä pitäny eikä mulla riittäny hermot...

ap

Vierailija
5/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin välittänyt vaikka on välillä ehtinyt sänkikin kasvaa... Joka toinen päivä ehkä pitäisi ajella, jos haluaisi pitää siistinä. Riippuhan se paljon henkilön karvankasvunopeudesta.

Vierailija
6/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni siitä on tullut niin rutiini kanssa että se sujuu samalla tavoin kun hiusten pesukin .

Vierailija
7/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun oon sinkkuna pitkään elelly niin ei sen niin väliä oo ollukaan, vaikka ärsyttäny toi pehko onkin...

Täytyypi kokeilla mikä toimii parhaiten. Muualta epiloin, mutta kai tuolta sit vois koittaa sheivailla. Sillä mä joskus muinoin otinkin.

Mites välttää sen ihon kutinan ja näppylät? Sitä vaivaa mulla muistaakseni oli ja siihen tais se into lopahtaakin. Sillon en käyttäny vaahtoja, se ilmeisesti vois auttaa vähän.

ap

Vierailija
8/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit vielä jälkeenpäin laittaa jotain hyvää rasva kutituksen estämiseksi.

Vierailija
9/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulle ainakin on väliä miltä näytän, olen sinkku tai varattu... todella oksettavaa laittaa itseään vain miehen takia :(.

Mitä sitä pesullakaan käymään, kun ei ole ketään " haistelemassa"

Vierailija
11/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nää karvat on suht vastenmielisiä, tähän asti oon sinkkuna ollessa siistiny vaan vähän lähinnä menkkojen aikaan.

Nyt tähän kyllä vaikuttaa, että koska ne karvat on musta rumia, niin musta ei ole niin kiva näyttäytyä miehelle vaikka sen mielipidetää asiaan en edes tiedä. Se on kyllä varma, että miehen on kivempi mua nuolla jos ei oo karvoja tiellä. Vaikka nuolee se kyllä vaikken posliini oliskaan.

Musta se on ihan luonnollista, että kun on joku oma rakas, että panostaa asioihin vähä enemmän kun sillon kun ei oo kukaan kattelemassa.

ap

Vierailija
12/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan joka päivää, saippualla ja terällä ( venus terällä ) . Aluksi mullekkin tuli pieniä haavoja mutta ei enään pariin vuoteen. Olen kuullut että jotkut käyttää sheivauksen jälkeen vauvan talkkia, kuulemma lisää pehmeyttä. Tämä siis kuultua, ei kokeiltua. Säärikarvat ajan vain kesäisin koska mulla ei kasva näkyvää mustaa karvaa muuta kuin alakertaan, säärissä vaaleeta pientä haituvaa jota ei silmällä erota, sama myös käsissä.

Vierailija
13/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan iholle. Etkä pese kainaloitasikaan saippualla?

Tämä siis sinulle, jolla hiivatulehduksia.

Vierailija
14/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tyyli ollut jo monta vuotta: kaikki pois.

kolmas raskaus 28+

Vierailija
15/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin sitä karvaa on niin paljon, että menis 5 tuntia...

Vierailija
16/17 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kova homma siinä tosiaan olisikaan.

Vierailija
17/17 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain olla riitävän uusi höylä, sillä tylsällä terällä raakatessa tulee näppyjä ja iho ärtyy. Mutta iho tottuu ajamiseen eli enää ei tule niin usein näppyja ohimoille kuin aluksi. Häpyhuulten alueelta ajaminen taas on todella helppoa. Ainakaan minulla ei sieltä alhaalta iho ärry ollenkaan. Saippuana mulla joku hellävarainen pesuneste, kuten Lactasyd.

Itsekin pidin aiemmin karvojen ajelua hankalana, mutta nyt siitä on tullut normaali rutiini pesun yhteydessä. Olo tuntuu jotenkin puhtaammalta ilman karvoja " huulissa" ja varmasti on miehenkin mielestä miellyttävämpää, vaikka eipä tuo aiemminkaan valittanut karvoista.