Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hääpuku

Vierailija
30.01.2008 |

Kesällä pitäisi mennä naimisiin ja ajoissa pitäisi pukuakin katsoa. Mitäs jos nyt valitsen ns. Odottajan hääpuvun ja sitten tuleekin jotain komplikaatioita ja en olekkaan enää kesällä raskaana. Sitten tulee taas kiire etsiä uusia, voi plääh mitenköhän tässä nyt toimisi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitella pukua, et voi yhtään tietää, miten kroppasi muuttuu tällä välin. ostat vaan puvun myöhemmin, ja et murehdi sitä, jos et löydä mielestäsi täydellistä, kaikkea ei voi saada. onnea vauvasta!

Vierailija
2/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla muutettiin pukua ja saatiin vyötäröä levennettyä vajaa 10 kun maha alkoikin kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vaikka nyt katselemassa niitä valmiiksi. Ja sitten keväällä kun tiedät varmemmin mikä tilanne on ja minkäkokoinen masu on. Niin sitten ostat sen vasta.

Itselläni kävi niin että tilattiin minulle suht yksinkertainen häämekko ompelijalta. Pian sen jälkeen huomasin olevani raskaana.

Noh, mekko olikin jo lähes valmis niin todettiin että katsotaan miten käy. Viimeisessä sovituksessa paripäivää ennen häitä ei vetoketju mennytkään enää kiinni.

Mutta onneksi asia ratkesi alusmetkon sivusaumoja ratkomalla. Päällysmekko oli just sen verran väljempi että pystyin käyttämään mekkoani.

Vierailija
4/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin, että olen päivän prinsessana ja hankin kauneimman puvun jonka löydän ;) Tuo tarjonta äitiyshääpuvuista on jotain aivan järkyttävää, joko on telttaa tai sitten makkarankuorta. Toivottavasti maha ei olisi kovin iso vielä silloin, että voisi tosiaan muokata normaalia pukua.

Vierailija
5/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahaa oli jo ihan riittävästi. Kävin ajoissa hääpukuostoksilla, olin silloin varmaan vkolla 8, ja mainitsin kyllä asiasta. Sanoivat, että ei ole mitään syytä huoleen, vaan lähes jokainen hääpuku saadaan muokattua niin että maha mahtuu mukaan. Ostin siis mieleiseni hääpuvun, joka sitten vielä viikkoa ennen häitä sovitettiin ja ommeltiin oikean kokoiseksi. Ja olin prinsessa :)

Vierailija
6/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nimittäin jo mieluinen puku katsottuna ja en haluaisi mallia vaihtaa...

Vierailija
7/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiansa osaavat, niin luulisi onnistuvan. Ei mun kohdalla ainakaan ollut ees mitään nikottelua siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä