tikuussa on kuulemma odotettavissa ruuhkaa synnytyssairaaloissa.
Kommentit (6)
ihan sama, onko jotain perhehuonetta. Kunhan hoito on hyvää.
synnytettyä ja kaikki menisi hyvin. En ole tosin huhtikuussa tulossa vielä synnyttämään.
jos kaikki menee pilalle, jos joudutte monen hengen huoneeseen. Tai synnyttäkää kotona.
miettii jotain perhehuonetta. En ymmärrä - mulle uuden perheenjäsenen syntyminen on niin suuri juttu, ettei joku huone ole käynyt edes mielessä. Onkohan kyse jostain lestoista, jotka synnyttää 12. kertaa, kun päällimmäisenä mielessä on joku perhehuone?
Sillä ihan yhtä hyvin se ruuhkainen hetki saattaa jonain väljempänä kuukautena sattua juuri sille päivällle kun itse olet tulossa synnyttämään. Ja toisaalta se saattaa sattua juuri sinun kohdallesi että perhehuone vapautuukin juuri parahiksi, kun juuri sinua ollaan kärräämässä synnytyssalista osastolle.
Me ei saatu perhehuonetta esikoisen synnyttyä koska loma-aikajärjestelyjen (joulun ja uuden vuoden välinen aika) takia yksi kokonainen osasto oli kiinni, ja toimivalla osastolla vain yksi perhehuone. Se kiinni oleva osasto oli nimittäin juuri se perhehuoneosasto, näin kävi meidän kaupungissame.
Ihan mukavasti kuitenkin meni, onnekseni pääsin pieneen huoneeseen jossa 3 sänkyä joista vain 2 käytössä. Sain uuden ystävän viereisen pedin äidistä, olemme edelleen 6 vuoden kuluttua paljon tekemisissä =)
Jos ruuhka eniten johonkin vaikuttaa niin luultavasti siihen, että yleislinjaisesti äitejä ja vauvoja kotiutetaan ripeämmin kuin vähemmän ruuhkaisina aikoina.
ruuhkaista koko talven ja kevään. Minulle tehdään huomenna sektio, ja hermostuttaa jo nyt, jos emme saa perhehuonetta.