Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumma kun suomalaisvanhemmat eivät saa tahdottomia vässykkälapsiaan kuriin?!?

Vierailija
29.01.2008 |

Suomessa nyt tietty ei saa lasta kurittaakkaan tai joku kukkahattutäti soittaa sossuun mutta luulis silti, että ne vässykät sais järjestykseen. Mulla on kolme mokulasta ja ne on ihan erilaisia kuin suomalaislapset. paljon tempperamenttisempia ja jästipäisempiä ja fiksumpia. Mun miehen kotimaassa kaikki lapset on sellasia ja siks niitä siellä pitääkin kasvattaa kovemmalla kädellä ja sama näitten meidän omien kanssa. Sitte tarhasta valitetaan, kun siellä ei osata pitää kuria. Joo varmaan niille suomalaislapsille tehoaa, kun sanoo soosoo, mutta ei tämmösille tummemmille ja tulisemmille. Pitäs varmaan muuttaa miehen kotimaahan niin sais edes lapsia kasvattaa kunnolla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on enämpi rikoksia!;)

Vierailija
22/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko tämä yhteiskunta? Väkeä syrjäytyy, tuloerot kasvaa, toisilla menee älyttömän hyvin, yhä suurenevalla joukolla huonosti. Jyviä seulotaan akanoista sitä vauhtia, että mitäs me kohta tehdään niillä, jotka eivät kelpaa / eivät jaksa tätä oravanpyörää? Ja mun täytyy sanoa, että tämän talven kelit eivät kyllä yhtään lisää ihmisten hyvinvointia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli selväksi,tartte enää jauhaa! Me suomalaiset kasvatamme lapsemme huonosti ... ja ... mitä sitten? Eiköhän se ole oma ongelmamme???

Jos pakkaisit laukun ja muuttaisit miehesi kotimaahan niin ehkä voisit ottaa vähän rennommin!?

Vierailija
24/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä AV:ltä saa TODELLA hyviä kasvatusvinkkejä! Kaikki mukaan, kun moku-mutsi puhuu jumalan (tai allahin) sanaa!

Vierailija
25/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ulkomailla lapsia kuritetaan kovemalla kädellä kuin suomalaisia lapsia, mutta kuitenkin täällä suomessa lapset ovat sosiaallisemmin sulkeutuneita kuin muualla. Ja nämä kovemalla kädellä kasvatetut lapset tulevat juttelemaan ja esittämään mielipiteitä helpommin. Mistäkö johtuu?

Vierailija:

Tottelevat paljon paremmin kuin suomalaismukulat. Ja on silti paljon reippaampia ja sosiaalisempia. Juttelee vieraillekin eikä vaan kaiva nenää piilossa äitin takana. ap

Vierailija:

Ruumiillista kuritusta, vai?

Vierailija
26/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..geeneissä, vaiko vain rasvarin yläpesu huonosti hoidettu?

Vierailija
27/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen nyt äitinä kiinnittäny huomiota miten kohtelevat lapsia esim. Espanjassa. Kerran eräs pieni poika oli (kai) vanhempiensa kanssa syömässä, ihan sellaisessa puistobaarin pihapöydässä vaan. Vedettiin omia annoksiamme siinä vieressä. Poika oli jotain 2 tai 3v. Hän pudotti täysin vahingossa maahan lusikan kesken syömisen. Ei menny oikeesti sekuntiakaan, kun äiti vetäsi poikaa avarilla poskelle. Mun meinas mennä hamppi väärään kurkkuun. Poika alko itkemään/selittelemään, äiti raivos jo siinä vaiheessa ihan keuhkona. Oikeesti. Sit ku poika ei lakannu itkemästä, äiti tempas vielä reidelle ja ihan kunnolla. Lopulta isä otti pojan huomaansa, tuli väliin, poika sai hänestä turvaa.

Kyl mä olin pitkän aikaa tästä ihan pihalla mitä aatella. Eka tuli mieleen että ei ihme että espanjalaiset miehet pettää sitten liitoissaan naisiaan minkä kerkiävät, kostavat äideilleen...

Vierailija
28/29 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyl mä olin pitkän aikaa tästä ihan pihalla mitä aatella. Eka tuli mieleen että ei ihme että espanjalaiset miehet pettää sitten liitoissaan naisiaan minkä kerkiävät, kostavat äideilleen...

Vierailija
29/29 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Johan se kävi ilmi että ap:n mies on ruotsalainen eikä mikään musse