Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteita nettikaupoista - onko vältettäviä?Pelaako toimitus?Suositteletko erityisesti jotakin?

29.01.2008 |

Niin, otsikkokin kertoo, eli masu alkaa kasvaa sen verran, että pian olisi äitiysvaatteisiin siirtyminen.

Onko sinulla kokemuksia nettikaupoista?

Mitä suosittelet, tai neuvot välttämään?

Huutiksen tarjontaakin olen selannut, mutta myös noiden äitiysvaatteiden nettisivuja plarannut.

Toisissa näyttää olevan toimituskuluja 5-6¿, jossain taas tulee postikuluitta, jos tilauksen arvo on x¿..

Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemuksia kolmesta nettikaupasta. Bebesiltä ja missymomilta tilasin viime raskaudessa, ja nyt olen tilauksen tehnyt Lemonkidsiltä.

Missään ei mitään valittamista, luotettavaa toimintaa ja hyvälaatuisia vaatteita!

Nazuli rv13+1 ja tyttö 06/06

Vierailija
2/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikkelät sormet --

niin, just tuolla lemonkidsin sivuilla kattelin kaikkea ihanuuksia.. hintaahan noilla on, mutta jotain olisi vain päällä pidettävä, ilman vaatteita ei pärjää..

Kiva kuulla että toimitukset on pelannut.

Kuinkahan palautukset, jos ei vaikka housut olisikaan istuvat tai muuten miellyttävät?

Onko niistä kellään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksista ei lemonkidsille ole kokemusta, mutta farkut joudun sinne palauttamaan, olivat liian korkeamalliset mulle.

Tilasin sieltä

https://ssl.lemonkids.fi/shop/product_info.php?products_id=282&osCsid=o…

ja toisen jossa vauva " kohdussa" masun kohdalla mutta sitä ei tuolla enää näkynyt, ja molemmat on kyllä todella laadukkaan tuntuisia ja hyvännäköisiä :)

Vierailija
4/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enisten Bebesistä. Sitten myös Lemonkidsistä. Bebesiin myös palauttanut/vaihtanut. Aina on toiminut. Bebesistä olen saanut myös hyvää henk.koht palvelua kun etsiskelin Xs kokoisia farkkuja pitkillä lahkeilla. Soittivat kun olivat saaneet ko. housuja taas valikoimaan.

Vierailija
5/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin, semmosen turkoosin t-paidan missä lukee baby under construction