Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manduca, onko jollain jo kokemusta? Meillä olis patapumin reppu, mutta vauva vasta 2kk

22.05.2008 |

ja olen ymmärtänyt että patapumiin voi mennä vasta 5kk ikäisenä. Himottais tuo Manduca reppu.

tai sitten tarttee ostaa ite se ja tulla kertoon onko hyvä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla kokemuksistasi. Erityisesti koska olen Manducan lisäksi ostanut nimenomaan tuon saman trikooliinan mikä sullakin on! Meillä vielä tosiaan odotetaan vasta vauvaa, mut kiva tietää, että kumpikin hankkimistani systeemeistä on ihan hyvä!

Meillä mies testas tuon Manducan käytännössä esikoisen (sen 4,5 vuotiaan/16kg) kans joku aika sitten, kun kävivät jossain autokisoja seuraamassa ja kävelivät siellä paljon ympäriinsä ja esikoinen väsyi. Oli kuulemma tosi hyvä ja helppo laittaa. Istui johonki rappusille, kantoreppu valmiiks, esikoinen kiipes reppuselkään ja siitä sit hihnat vaan ylös, oli ollut tosi helppoa ja esikoinen tykkäs hurjasti, kun sieltä ylhäältä näki niin hyvin.

Vierailija
22/25 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kummalta mutta pistää pään vaan sillain suoraan mun rintaa vastaan ja tosiaan tuntuu että mistä se saa happea. Mutta ehkä se oppii kääntämään sitä päätään jo kohta vauva kuitenkin vasta 2,5kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aluksi väärään pinoon.. hohhoijaa. Tässä kuitenkin kokemuksia:

Muutama päivä pidetty Manducaa ja poju 7 kk + on ollut sekä etu- että takapuolella ja hyvin meni, siivoilin poika selässä ja olin kaupungilla poju etupuolella. Monta tuntia oltiin. Välillä otin pois, että sai vähän puuhailla muutakin kaupunkireissulla (nuohota portaita ;) ). Nukkui päikkäritkin Manducassa

Vierailija
24/25 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillakin on nukuttu monet paikkarit Ergossa, tuntui nukahtavan hyvin heijaavaan kayntiin, hupun saa hyvin paan suojaksi. Kannettin siis viela mahapuolella ja ikaa noin 9kk

Vierailija
25/25 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liinailtiin pienenä, mutta n. 3 kk iässä vauva alkoi viihtyä mieluummin hereillä ollessaan rintarepussa, koska oli helpompi heilutella käsiä ja jalkoja yms. En vielä silloin uskaltanut kokeilla kovin 'ei-tukevia' sidontoja. Minäkin sitten totuin rintarepun kätevyyteen siinä mielessä, että se on helppo pukea. N. 5 kk iässä alkoi omat hartiat olla todella koetuksella. Vähän alkoi myös pelottaa vauvan puolesta se, että kaikki paino tulee alapäälle. Lisäksi ongelmana alkoi olla vauvan alaspäin roikkuvat jalat, jotka vauvan kasvaessa alkoivat tökkiä minun liikkuviin jalkoihini.

Nyt vauva on 6 kk ja pari viikkoa sitten saatiin Manduca ja on aivan ihana!!! Olisipa tätä myyty jo puoli vuotta sitten! Helppo pukea (joo, se niskan taakse laitettava klipsi on hiukan hankala), ergonominen molemmille ja vauva viihtyy! (Pienemmän vauvan kantamisesta ei siis ole kokemuksia.) Maalis08 (ollaan muuten varmaan tavattukin maaliskuisten odotuspuolella): Meillä poju on nyt n. 8,5 kg, mutta paino ei juurikaan tunnu hartioissa. Itse asiassa se paino ei oikein tunnu missään.