Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen netin käyttöä saa rajoitettua?

Vierailija
29.01.2008 |

Meidän elämää häiritsee suuresti miehen nettipokerin pelailu. Joka päivä menee 6-8 h koneella. Koneella on usein klo2-4 asti aamuyöllä. Koskaan mies ei tule kanssani illalla nukkumaan samaan aikaan vaan jää koneelle. Miehellä on vuorotyö, joka mahdollistaa yökukkumiset.

Kun 2- vuotias lapsi herää aamulla 8 aikaan niin mies on kuin nukkuneen rukous, eikä jaksaisi nousta (itse olen jo töissä ja mies vie lapsen hoitoon) Viikonloppuisin miestä saa aina repiä ylös väkisin sängystä. Miestä tämä asia ei häiritse tippaakaan ja mielestään ei ole nettiriippuvainen. Mitä tämmöisessä tilanteessa voi tehdä, vai kärsiä vaan ja onko muita joilla samanlaisia ongelmia?

Ps: Yritellään toista lastakin, mutta miehelle netti on tärkeämpää kuin läheisyys, niin eipä paljon tulosta tule. Ja muuten mies on ihan ok ja hyvä isä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain perheessä tuo tilanne koetaan ongelmaksi, meillä ei... meille tosin vasta tulossa vauva että en tiedä miten tilanne muuttuu, oma mieheni pitää pelaamisessa kyllä joskus todella pitkiä taukoja ja keskittyy muuhun, mutta hänen elämän rytminsä on juuri tuollainen että nukkuu pitkälle päivään...

mä tosin haluan mennä yksin nukkumaan ja en saa edes unta jos mies tulee samaan aikaan, aamulla taas on ihanaa kun saa olla rauhassa eikä toinen ole heti siinä jutustelemassa. Tilanne meillä tietty aivan eri kun se lapsi vasta tulossa. Jos miehesi ei ärsyynny ja kiukuttele kun herätät häntä niin ei tilanteessa mielestäni välttämättä harmia. Meillä mies on todella känkkäränkkä kun häntä herätän ja sitten jos en herätä niin kiukuttelee myös :) pitäs keksiä joku välivaihe tuolle.

Kannattaa miettiä että onko liikaa rutinoitunut omiin juttuihinsa ja keksiä joku tasapaino noide välille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi