Olenko ainoa, joka oikeasti olis kiinnostunut näkemään nämä aihe vapaalaiset, jotka tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan?
Kommentit (13)
mutta niiden näkeminen olisi tosi kiinnostavaa jotka tulevat tänne rehvastelemaan tisseillään tai muulla ulkonäöllään. En tunne ketään sellaista luonnossa (tai mistä tiedän vaikka tuntisinkin, en tiedä kuka tänne kirjoittaa...), vaikka kauniita naisia tietysti tunnenkin.
Parempi varmaan täällä, kuin miehelle tai lapselle ;)
Vain harvaa jaksaa naurattaa noin väkisin väännetyt näsäviisailut.
t: Bruuke
Vierailija #5:
Borgå, mua ei sun näkemises kiinnostais yhtään.
Vain harvaa jaksaa naurattaa noin väkisin väännetyt näsäviisailut.t: Bruuke
tavallinen, siisti, kohtelias perheenäiti, joka ei koskaan kuollakseenkaan päästäisi suustaan missään muualla niitä tosiasioita joita täällä voi sanoa anonyymina. Edes parhaalle ystävättärelleen, edes päiväkirjalleen.
Jos ei tätä olisi niin olisin aika paljon patoutuneempi.
Borgån. Hän on varmaan se Simo Frangen oikeasti. Ainakin hän on yhtä hauska.
Olen ehkä naivi, mutta uskon ihan vakavissani, ettei provolta vaikuttavia ääri-ihmisiä ole IRL olemassakaan. Tai sitten olen vain harvinaisen onnekas, kun en ole sellaisiin törmännyt. Enkä todellakaan haluaisi törmätäkään. Eli en ole kiinnostunut ihmisistä kirjoitusten takana pätkääkään, tämä on mulle vain tyhjänpäiväistä ajanvietettä ja aivojen nollausta :D
Vierailija:
Borgån. Hän on varmaan se Simo Frangen oikeasti. Ainakin hän on yhtä hauska.
t: Bruuke
Kananperse -tukka, crocsit, maripaita
Tyylikkäät ryhtirintaiset trimmatut
Lepakot
Väsähtäneet kotiäidit jne
älykäs. Ei tyhmä pysty noin nokkelaan sanailuun.
mulla ei ole mitään hajua vakinikkien persoonasta, en yleensä kiinnitä huomiota nikkeihin kun suurimmalla osalla ei ole. ei tarvetta tehdä profiilia.
Kaikkihan meidät haluaa nähdä.