hCG km:n jälkeen? Uusi yritys?
Tahtoisin tiedustella, kuinka nopeasti ovulaatio voi tapahtua keskenmenon jälkeen? Mulla alko km. vuoto rv.6+5 n.2vkoa sitten, vko sitten oli tarkitus ja kaikki ok. Eilen hCG oli enää 13,8.. se on siis 2 vkossa tippunu 3000 melkeen kymmeneen.
Nyt tuntuu pikkusen semmosia ovistyyppisiä tuntemuksia ihan heikosti välillä.. Onko kellään tärpänny km:n jälkeen heti? Et voiko ovis edes olla näin nopeasti, kun hormonit on ollut miten sattuu raskaudesta johtuen..?
-hyntty pohdiskelee :) kp.13 ?
Kommentit (4)
Joo,keskenhän se meni 6+5.. 6+3 oli ultrassa kaikki hyvin,<3 sykki ja hCG oli 2880.. mut sitte se ei halunnu pysyä matkassa ja vuoto alko:(
17.1 alko vuoto ja 28.1 eli eilen oli hCG enää sen 13,8.. Ja nyt mahassa tuntuu ihan ovulaatiolta ja tänään on tullu ovislimaa..? Sillä vaan aattelen näitä, kun tossa sunnuntaina sitten pöllyteltiin peittoja ja lääkäri käski odottamaan menkat.. Niin sitte huoli nousi, että jos ovuloin nyt niin ...raskaus olis ehkä mahdollinen..
Kiva kun vastasit, ja niin harmi meille molemmille kun tiputtiin syyskuisista pois:(
Ootteko aatellu uuden yrittämistä vai tuntuuko että odotatte vielä ja annatte ajan kulua?
Mulle ei kukaan puhunut, ettei heti voisi yrittää uudelleen, joten aloimme saman tien tosi toimiin =) Tosin nyt vaan hankalaa kun kierrosta ei ole oikein varmuutta että milloin menkat mahdollisesti tulevat, jos tulevat. Se yksien menkkojen odottaminen olisi siksi hyvä, että voidaan paremmin sitten laskea laskettu aika yms. Mulla oli ns. helppo km, kaikki tuli ulos ja hcg laski heti, joten päätettiin, että aletaan heti uutta yrittää. Mä en usko, että se on maailman loppu vaikka tulisitkin nyt raskaaksi, koska eikös sullakin oltu todettu tyhjä kohtu jne.
Ihan ok oli kaikki kun ultrassa käytiin tarkistuttaan tilanne. hCG on laskenu ja omat hormonit jo jyllää tuntuvasti kehossa! Kaipa se lääkäri siks just sano,että yhet menkat odotettava, jotta se uus mahdollinen LA olis helpompi määrittää.
Sen luteinisoivan hormonin määrää en nyt vielä tiedä, näyte tutkitaan kerran vkossa vaan :/ Joten odotan innolla vastausta paljon se on.. Tuntuu kyllä et ovis olis kohillaa..
Mäkin koin, että km oli helppo.. Musta vaan tuntuu, että sitä ei ääneen saa sanoa tai antaa kuvan, ettei muka surisi asiaa:( Mutta mullaki se vuoto kesti 2päivää, tai oikeestaan en vuotanu silleen kun menkoissa,vaan aina kun kävin vessassa tuli hyytymiä. That´s it!
Siksi ehkä myös henkisesti koenki jo olevani uuteen raskauteen, tätä ekaakin jo yritettiin 2v..
Ehkä jo salaa toivon, että tärppäis..vaikka lääkäri muuta suositteliki..
Toivotaan meille onnea uuteen yritykseen ja nimenomaan sen raskauden onnellista loppua<3
-hyntty työn touhussa :)
Yhtäaikaa kirjoiteltiin syyskuisissa ja plussasit vähän mun jälkeen... Pahoitteluni, mulla meni kesken rv 5+4 reilut 3 viikkoa sitten.
Mutta siis, mulla alkoi vuoto 4.1 ja 8.1 hcg oli jo alle 5. Oli bongaavinanin oviksen jo 17.1 eli vajaa kaks viikkoa keskenmenosta. Millään ovistesteillä en testannut eli ihan varma en oo. Toivottavasti sulla ois oviksesta johtuvaa =)
murunmamma