Pitäis lähteä töihin mut ei jaksais aloitta hiusten laittoa ja meikkaamista
Kommentit (6)
Mulla on lyhyt kaunis malli hiuksissa, tyyliin pese ja pidä, iho on hyvässä kunnossa ja olen ihan nätti ilman meikkiäkin. Ei tarvii aamulla uhrata aikaa kuin peseytymiseen.
2 myös asiakaspalvelussa
Vierailija:
Mulla on lyhyt kaunis malli hiuksissa, tyyliin pese ja pidä, iho on hyvässä kunnossa ja olen ihan nätti ilman meikkiäkin. Ei tarvii aamulla uhrata aikaa kuin peseytymiseen.2 myös asiakaspalvelussa
Mulla järkyt kassit silmien alla kun meidän 2,5v. on päättänyt taas alkaa valvomaan ja esikoinen tykkää herätä ennen mun kellonsoittoa... Ja taas kävi aamulla mielessä, että kun vois vetää pipon päähän ja naamarin naamaan eikä näyttäis tolkuttoman väsyneeltä....
T. hiuksissa ylikasvanut malli ja kulahtanut väri (tänään onneksi kampaaja), pandakarhu (tuosta taas jatkuvasta valvomisesta). Mutta näyttää koomiselta jos jättää tälläämättä, työ kuitenkin edellyttää siistejä vaatteita (ja munkin mielestä siisti olemus on kohteliaisuutta toisia kohtaan), en nyt mistää 5 cm pakkelikerroksesta puhu.
tapaatkin, niin silmän alusista näkee, että onko nukuttu vai ei. Väsyneellä naamalla kerää myötätuntoa jopa kaupan kassalla. Vaatteistakaan ei tarvitse niin kamalasti välittää, kunhan ei nyt ihan alasti leikkikentälle mene.
Lapset on kyllä ruokittu ja puettu, mutta itselle ei sitten aikaa jääkkään.
helppoa ja kätevää. En tosin ole asiakaspalvelutyössä, itsekseni saan nyvätä sen mitä töissä nysvään.
Ärsyttää aina aamuisin alkaa hiuksia väänteleen ja vähän meikkiäkin laittamaan naamaan.
Kakkoselle: Pakko on hiukset laittaa ja meikata koska olen asiakaspalvelutyössä ja onhan se työkavereitakin kohtaan kunnioitusta tulla siistittynä töihin. Kuka sellaista peikkoa viitsii katsella.