Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajien pikkujoulut

Vierailija
18.11.2008 |

Näin pikkujouluaikaan, ennenkuin täällä aletaan kadehtia opettajien piiiitkiä joululomia, kannattaa kysellä opetutuilta, että mitäs kaupunki/kunta järjesti! Itellä jo 15 pikkujoulua takana eri kouluilla/kunnissa ja kaikki omakustanteisia. Kaupungin tiloistakin pitää maksaa vuokra....Nytkin maksaa n.30e/hlö tila+ruuat ja juomansa jokainen tuo itse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toiset on joulunakin töissä ja mieti mitkä lisät. Kyllä elämä on sitten e-pä-oi-keu-den-mu-kais-ta ;)

Vierailija
2/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten meillä kyllä on pikkujoulut. Ruokaa ja juomaa jne. T:ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten meillä kyllä on pikkujoulut. Ruokaa ja juomaa jne. T:ope

Aina on saanut mahan ja pään täyteen :)

Vierailija
4/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin nostaa vanhan Seppo-lehden manifestin esiin parinkymmenen vuoden takaa: "Opettajatkin ovat ihmisiä. Siispä heillekin pimppiä, pippeliä ja viinaksia". Hauskaa pikkujoulua opettajillekin.

Vierailija
5/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juomat kyllä pitää kustantaa ihan itse. Mennään myös teatteriin toiselle paikkakunnalle tässä joulun alla ja jostain virkistysrahoista maksetaan matkat ja liput. Ruokailu maksetaan sitten itse. En valita.

Olin ennen yksityisessä oppilaitoksessa töissä ja siellä talo maksoi aina kaikki bilemeiningit.

Vierailija
6/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajakunnan kesken sisäinen parinmuodostus ja humalassa samaan sänkyyn päätyminen on huomattavan yleistä!

Vierailija
7/7 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ihmeellistä siinä sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi