Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyövän oireista tietäjä, auta...

Vierailija
28.01.2008 |

Oikeaa rintaa vihloo välillä, en tunne pattia, kipeässä kohdassa pieni, kellertävä mustelma, en ole lyönyt sitä mihinkään. Hiihdän paljon ja toisinaan tunnen kylmän tarttuvan rintaan aika ikävästikin.

Minulla on kolme lasta, nuorin 2,5v. Imettämisen lopetin n.1,5v sitten.

Voisiko tämä olla jotain muuta kuin rintasyöpää. Aion huomenna soittaa lääkärille ja olen jo varautunut pahimpaan, mutta onko kenelläkään mitään kokemuksia? Hyviä tai ikäviä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sulla ole patteja/ pahkuroita, niin ei kannata mennä paniikkiin. Käy näyttämässä lääkärille, sitten asia selviää

Vierailija
2/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokin jo helpotti...hih! Täällä kun yksin surffailee netissä ja lukee kaikki syöpä-sivut, niin onhan sitä aivan varma. Tämä masiina on pahempi kuin lääkärikirja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tuntunut tuollaista vihlontaa, mutta patti löytyi jokunen aika sitten. Se osoittautui lopulta ihan vaan kystaksi, ja hävisi parissa viikossa. Mutta kyllä ne ensimmäiset päivät sen patin löytymisen jälkeen oli aika hirveitä.. Jos jotain omaisuutta olis jaettavaksi saakka, niin varmaan sitä olisi jo testamenttia ollut tekemässä.. Kyllä alkoi miettiä elämäänsä uudestaan.

Mutta mun kohdalla oli siis ihan aiheeton pelko. onneksi.

Tuollaista kylmän tuntemusta mulla kyllä on ollut. Just sellainen tunne, että nyt jos imettäisin niin varmasti tulisi rintatulehdus.

Tsemppiä sulle tosi tosi paljon!!!!!!

Hyvä ottaa lääkäriin yhteyttä! Pääsee ainakin omasta tietämättömyydestä ja arvailuista.

(en minä niistä rintasyövän oireista nyt niinkään osannu kertoo.. mutta lähinnä halusin vaan tsempata sua ap, ja ihan silläkin, että löytyy muitakin, joita asia on koskettanut, ja koskettaa tietysti edelleen..)

Vierailija
4/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole mammografian mukaan mitään, ultrattu ei ole - toisilla kuulemma löytyy vain sillä. Mutta uskon, kun lääkäri sanoi, että voi olla vesikertymä tms. - vaaraton. Oireina on ajoittainen kipu - ollut pitkään.

Se taas ei pitä paikkaansa, että tuntuisi. Se voi olla niin pieni ja huomaamaton, että tarkkasilmäinen lukija huomaa vain kuvia vertaamalla " jotain pientä eroa" .