Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menette flunssan/influenssan takia lääkäriin?

Vierailija
28.01.2008 |

Niin monesti täältä lukee, että lapsi on ollut kolme päivää kovassa kuumeessa ja sitten viedään lääkäriin vain kuulemaan, että influenssaa se on...

Eiköhän se ole oireitten perusteella ja ajankohdan huomioonottaen ihan selvä juttu.

Eri asia on tietysti ne jotka tarvitsevat lääkärintodistuksen ollakseen pois töistä, mutta kun kotiäiditkin juoksuttavat lapsiaan lääkäriin pienimmistäkin asioista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuosta syystä, että tarvitsen töihin lääkärintodistuksen. Olen ollut sen verran usein nyt pois, että en uskonut työnantajan katsovan pelkkää neuvolantodistusta enää hyvällä.

Lisäksi meillä ensimmäinen näin hurjana tullut kuumetauti on aiheuttanut tosi kovan päänsäryn ja lihassäryn lapselle, joten ajattelin josko saisin reseptiä myös johonkin parempiin särkylääkkeisiin ja sainkin.

Sitäpaitsi käytämme yksityistä, joten maksamme myös siitä mitä käytämme. Haluan lapseni saavan hoitoa silloin kun hän sitä tarvitsee ja nopeasti, enkä kuluta aikaani sairaan lapsen kanssa jonottamassa terveysasemilla.

Vierailija
2/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksän vuoden ikäisen poikani lääkäriin viikon korkeessa kuumeessa, mieti MIKSI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useamman päivän kuumeessa. En minäkään erota influenssaa ja kauhkokuumetta ilman tutkimuksia, ja virustautikin voi viedä sairaalaan pienen lapsen.

Äiti tietää lapsensa. Jos äiti on huolissaan, olen minäkin, kunnes voin olla varma että huoli on turha (tutkittu kunnolla).

t. tk-lääkäri

Vierailija
4/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lääkäri testasi aivokalvon tulehduksen oireita (niskajäykkyyttä yms.) vaikka itse oli varma, että on " vain" influenssa.

Vierailija
5/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssa ei ole " vain" , siitä voi seurata todella pahat jälkitaudit. Minäkin menin parin viikon influenssan sairastamisen jälkeen niin heikkoon kuntoon että rollaattorimummotkin ohittivat minut kaupungilla vielä monta viikkoa sen jälkeen kun en vain pystynyt lujempaa kävelemään

Vierailija
6/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on sairas vien sen lääkäriin ja jos olen loman tarpeessa menen lomalle, katsos se on kotiäitinä niin helppoa!

Vierailija
7/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on syytä huoleen, eihän sitä koskaan voi tietää jos onkin jostain vakavammasta kyse. Minäkin vein lapsen lääkäriin kun ei tahtonut flunssa taittua ja sitä kestikin 2kk:tta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän