Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei! kuinka pian olette plussanneet oletetusta ovulaatiosta???

28.01.2008 |

eli siinäpä se jo olikin :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa! Onhan täällä jo raskaana olleita, joten ei mielestäni mitenkään " väärä paikka" ;)

Vierailija
2/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla on tullut noin 14 dpo jälkeen haamu. (Kolme vauvaraskautta, yksi km.)

Lämpökäyristä huomasin (vauvaraskauksissa) että kiinnittyminen vasta dpo10 ja siitä sit tuskasta odottelua ne loput päivät (poisjääviin)kuukautisiin. Laskeskelin niin että kun hormonin määrä tuplaantuu joka päivä niin ehkä näyttää sit jo jotain ja haamua apteekin omalla tullutkin.

Kmraskaus kiinnittyi dpo 3, teki kipeää ja vuoti ja testiinkin sain vahvan plussan jo paljon ennen kuukautisten poisjääntiä. Mutta kuten tosta kiinnittymisajankohdasta tiesi, niin väärässä paikkaa oli ja pois tuli.

Kiinnittyminen tapahtuu kaiketi keskimäärin 5-10 dpo ja siitä vasta alkaa testillä mitattava hormoni erittyä, se on aika optimaalinen ja hyvä suositus se että kuukautisten alkamisajankohtana testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on dpo??? :D

Vierailija
4/4 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herkimpien testien (10mIU/ml) ohjeissakin lukee, että voi näyttää raskauden jo 7-11 päivää ovulaatiosta.

Itse sain tokassa raskaudessa herkällä testillä haalean viivan jo dpo 7, vähän tummemman dpo 10 ja Apteekin omalla selvän viivan dpo 14.

Tässä kolmannessa juuri alkaneessa raskaudessa sain Apteekin omalla haamun dpo 11 ja Mammaksi-testillä selvän viivan dpo 14.

Minulla on myös ollut useampi alkuraskauden keskenmeno ja samoihin aikoihin niistä tullut haamuja ja plussia kuin onnistuneistakin.