No niin huutonetmyyjät, paljonko olette saaneet myyntituloja tältä vuodelta?
Meikä ylitti juuri 400 euron rajan. Paljos sulle on kertynyt?
Kommentit (8)
Mistä teillä tuota tavaraa riittää? Haetteko kirppareilta myytävää?
t. eräs joka ei saa aikaiseksi edes rekisteröityä itseäään huutikseen :)
Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut esim kirpparilla myynnissä tavaraa korkeampaan hintaan kuin itse olen siitä kaupassa maksanut. Haluan pieneksi jääneistä vaatteista eroon ja hinnat ovat sen mukaiset.
Sain kaupattua yhden pieneksi käyneen Reimatecin, joka teki ison osuuden tuosta 400:sta.
Kas, joku kateellinenkin linjoilla tai joku joka pelkää kilpailijoita. Ei minua pelota, että tulee lisää myyjiä, jos täällä kehun tuottoja. En esim. trokaa mitään, joten ihan vaan yritän myöskin omien lasten vaatteista päästä eroon. Eikä niitäkään ole paljon, vaan ovat vaan laadukkaita. Kilpailijat siis aivan tervetulleita.
Eikö se ole hyvä, jos tietous käytettyjen lastenvaatteiden arvosta tulee useamman tietoon. Eivät sitten lahjoita Uffille (ties minne rahat menevät, jollekin tanskalaiselle pohatalle) tai varsinkaan laita roskiin arvotavaraa.
ap
mutta ei mulla ole mitään vielä tälle vuodelle myynnissä ollutkaan!;D
Tavallisesti kun laitan vaatetta myyntiin niin pistän kerralla paljon (ja n. 4 kertaa/vuosi) ja tavallisesti rahaa tulee reilu 1000 euroa/kerta...
Tavaran olin aikanaan hankkinut 30 eurolla. Ja olen siis myynyt vain yhden paketin.
Jos kauppaa vanhaa tavaraa, saa siitä vielä vähentää hankintahinnan ja jos siis on ostanut 200 euron Reimatecin ja myy sen 100 eurolla, niin eihän tuossa voittoa tule, jota edes verotettaisiin. Saiskohan tappiosta jotain pääomahyvitystä vai mitä se onkaan nimeltään? :)))
ap
Joku pölvästi menee vielä vastaamaan.
(me too ;) )