NKOTB tekee comebackin :) nyt kaikki entiset fanit liikkeelle
www . nkotb . coom voi kuunnella jo uusia biisejä
Kommentit (8)
En mä ole vuosiin seurannut minkään yhtyeen tai ryhmän tekemisiä, mutta tää on pakko nähdä!
Kuulemma koulu kärsi. Äiti kävi jopa välillä repimässä mun julisteita kun sitä otti niin pattiin koko fanittaminen.
piti silloin fanituksen kulta-aikana olla aivan kaikkea nkotb-krääsää mitä vaan jostain oli mahdollista saada! =D nyt kun ajattelee niin niihin meni varmaan ihan kauhea omaisuus!! oli peilejä, seinävaatteita, lakana yms. =DD
aivan älytöntä mut olihan se sillon hauskaa ja ihanaa!
Sitä mentiin " ihan" ruotsiin asti hakemaan sitä nyykkärikamaa, sitten retosteltiin pitkin kyliä ;)
*nolo*
mutta yhden kerran tässä kuuntelin netissä jostain niitä vanhoja klassikoita niin kyllä se vaan teki nostalgiseksi! =D
9
Joo, julisteita seinät täynnä, pari t-paitaa, pinssejä, lippis, tarrakirja ym. krääsää.
Tykkäsin nyykkäreistä, koska muutkin pihan tytöt tykkäsi. Ikää minulla oli 9 vee. Mitään en musiikista ymmärtänyt, osasin niin vähän englantia. Helvetti, mitä paskaa ja lasten rahastusta, kun myöhemmin niitä c-kasetteja kuuntelin.
Mitäs niitä oli? Pahis-Donnie, söpö-Joe (joka oli nuorin), kaunis-Jordan ja tämän veli, tylsä Jonathan-tai-jotain, ja sitten lihaksikas apinanaama-Danny. Nämä nyt muistuu äkkiseltään mieleen.
Niin tuotteistettu bändi kyllä kun olla ja voi.
jee