Farkut laihalle pitkäjalkaiselle pojalle, mistä?
Nyt on hyvät vinkit tarpeen. Poika on 117 cm pitkä ja painaa 18 kg. Jalkoja riittää ja tähän asti niin hyvät Exitin farkut on näköjään isommista kokonumeroista alkaen nekin aika leveät. 116 cm housut ovat pituuden puolesta sopivat, mutta (nekin) ihan liian leveät reisistä ja lantiolta.
Mistä kannattaa etsiä farkkuja koossa 116 cm ja ylöspäin tosi laihalle pojalle?
Kaikenlaiset vinkit otetaan ilolla vastaan.
Kommentit (8)
Eli itse olen löytänyt parhaat slim-farkut Zaralta ja timberlandiä milloin mistäkin kaupasta. Löytyy myös paljon espritin housuja ja mexxiä jonkun verran, nämä ihan stockalta.
Pienempänä käytimme paljon mayoralin housuja. On niitäkin vielä jonkun verran käytössä mutta ovat hieman vauvamaiset (pojan mielipide).
olen kyllä kiinnostunut käytetyistäkin. Mittaan pojan kunhan tulee kerhosta kotiin ja laitan sitten viestiä.
lähdemme varmaankin viikonloppuna katsastamaan kauppojen tarjontaa.
Lisää vinkkejä otetaan toki vastaan.
Eli ostin Bobosta Mayoralin ohuet farkut, niissä oli kivat tikkaukset ja taskut. Lahkeet on leveät, mutta vyötärö sopiva, kuten Mayoralilla yleensäkin eli on hoikan pojan housuja.
Toiseksi ostin Lindexistä (jota kyllä edelleen boikotoin, hah) Fix-merkkiset todella tummat " pillifarkut" , joissa kullanväriset tikkaukset ja pieni fix-merkki. Ne on myös sopivan pehmeät ja joustavat niinkuin tarhahousujen pitää ollakin, mutta väri ja kapea malli oli noissa kyllä kiva!
Po.Pilla oli myös ihan ok-mallisia, kapeampia farkkuja, mutta niissä ei ollut mitään " extraa" ja väritkin semmoisia peruskeskivärisiä.
Kaipaisin pojille farkkuja, joissa on vaikka tosi kiva tasku eri kangasta, tms. Esim. Me Toolla on joskus ollut. Replay Sonsilla myös, jos on valmis maksamaan satasen - en ole. =)
Netistä löytyy jonkinlainen valikoima, tosin nyt varmaan vain ale-jämiä ennenkuin kevään uutuudet tulevat. Sellon Bobosta olen myös löytänyt 3pommesia mutta talven mallistoa eivät olleet ottaneet yhtään. Keväästä en tiedä.
varsinkin nyt kuin meidän poika on jo niin pitkä (134) että esim. lindexin housuissa ei ole enää vyötärö kuminauha (zaran farkuissa on). siellä on vielä ale
..ja noita samoja merkkejä ollaan käytetty: mayoral, benetton, jotkut fixin housut (mäkin boikotoin lindexiä ;) POP... Nyt testataan monsoonin housuja ja ne on yllättävän hyvät hoikalle, pitkäjalkaiselle pojalle. Tuolle pienemmälle normipainoiselle vastaavat housut eivät sitten osuneet ollenkaan.
Benettonilta ja Lindexiltä (slim mallistosta). Meiltä muuten jäi pieneksi aikasta monet kapeat housut, kun hirmuisen hoikka poika päätti viime vuonna normaalipainoistua, kun vetäisi 7 kg painoa vuodessa! Jos siis vähän käytetyt tai jopa käyttämättömät kelpaa, niin voisin katsella mitä meiltä löytyy. Paljonko pitäisi olla vyötärömitta? Entä lahkeen mitta?