Epäilen ovulaatiotestin toimivuutta, onko kokemuksia One step -testeistä?
Minulla on luonnollisen kierron PAS edessä, eilen oli follikkeliultra, jossa näkyi muistaakseni 16 mm follikkeli. Lääkäri arveli, että ovulaatiotesti näyttäisi plussaa mahdollisesti jo tänään. Minulla on käytössäni Kotitesti-sivuilta tilattuja one step -testejä, eikä niillä tule edes haamun ajatustakaan näkyviin, vaikka tässä vaiheessa kai on selvää, että LH-huippu alkaa olla lähellä. Olen yhden aiemman kierron testaillut näillä myös, enkä silloinkaan saanut plussaa näkyviin. Samassa kierrossa kuitenkin otettiin verikoe, jonka perusteella kuitenkin ovuloin.
Yritin googlettaa kokemuksia tästä testistä, ja löysinkin yhden toisen keskustelun, jossa tämä samainen testi näytti jatkuvasti vaan yhtä viivaa, vaikka siitä kierrosta kirjoittaja oli jopa tullut raskaaksi. Onko teistä kukaan käyttänyt tätä ja millaisilla tuloksilla? Itse painelen nyt apteekkiin ostamaan jotain muuta merkkiä...
Kommentit (3)
Ei näyttänyt koskaan yhtä vahvaa tai vahvempaa toista viivaa.
Haaleampi viiva tuli yhdesti ja sen jälkeen heikkeni taas.
Luotin tuohon haaleaan viivaan kuitenkin ja menin pas-siirtoon.
Kaiken huipuksi mulla oli ollut superovis eli molemmilta puolilta
oli irronnut munasolu.
Onneksi luotin itseeni, pas onnistui sillä heikolla viivalla ja nyt
menossa rv 18.
Ja testin tein kaikkien ohjeiden mukaisesti eli olin sen kanssa huolellinen.
Kehottaisin vaihtamaan merkkiä ja onnea oviksen testaukseen : )
T:Minerva
Ostin sitten Clearbluen testejä sikahinnalla, mutta niin vaan näytti ovulaatiota tänään. Kokeilin huvikseni one stepin testiä, ja siihen tuli hailakka haamuviiva. Maanantainen ultraus kuitenkin viittaisi siihen, että tuo clearblue todellakin on oikeassa. Ja nyt on sitten PAS ylihuomenna. Se olisi jäänyt tekemättä, jos olisin pelkillä one stepeillä testaillut.
HEITTÄKÄÄ VESILINTUA MOISILLA TIKUILLA!
eli One Stepit näytti koko ajan lähes yhtä punaista vaik ei ollu ovulaatiosta tietoakaan ja ennen kuin tää selvis mulle, niin mulle tehtiin yks turha inssi :( Sit ku kesken tikuttelun vaihdoin rfsu:n testeihin takaisin niin huomasin ettei oviksesta ole vielä tietoakaan. Et uskoisin et aika fiaskoja ovat nuo One stepit :(
Onnea matkaan!