Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirpparilla tavaroitaan myyneille kysymys!

Vierailija
28.01.2008 |

Täällä etelä-suomessa tuntuu näiden kirpputorien viikkovuokrat olevan tosiaan pilvissä! Saatteko myynneillänne maksettua tuon viikkovuokran (esim 30e) ja jääkö sen jälkeen enään mitään käteen. Eli toisin sanoen onko se edes hiukan kannattavaa?

Kaappien siivous on tehty ja tavaraa tuli ihan kiitettävästi. todella paljon lähes käyttämätömiä vaatteita yms. ei malttaisi roskiinkaan heittää. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

72¿ siihen päälle rahaa, eli mielestäni kannatti. Kirpparipöytää kannattaa käydä siivoileen viikon aikana ja ei sulloa sitä tavaraa siihen pöydälle järkyttäviä määriä. Itseäni ei edes kiinnostaisi katsoa sotkuista pöytää.

Otat sitten vaikka 2 viikkoa heti ja viet lisää tavaraa sinne kun alkaa tyhjenemään.

Vierailija
2/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan kannata. Kun pesee ja silittää ja käy järkkäämässä... niin minä en tuohon tuntipalkkaan töitä tee. Siksi minä annan kaikki pois tätä nykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jää myyntiajasta (1-2 viikkoa) ja tavarasta riippuen 70-150 euroa. Järjestämässä pitää käydä oikeastaan päivittäin, ja tavaraa kannattaa tosiaan tuoda lisää sitä mukaa kun pöytä tyhjenee, ei suurta vuorta kerralla (toisaalta kovin tyhjäkään pöytä ei houkuttele).

Minusta kannattaa, koska pääsen turhasta tavarasta eroon. Monelle tavaralle kun ei oikein ole ottajaa vaikka antaisi, ja UFFin laatikosta (kuulemma, liekö totta) viedään rekkalasteittain tavaraa suoraan kaatikselle, kun lajittelijat eivät ehdi lajitella kaikkea. Kirppikseltä tavara menee jollekulle, joka tarvitsee sitä sen verran, että on valmis kolikon maksamaan.

Vierailija
4/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittoa tuli n. 200 e.

Vierailija
5/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa luki lehdessä, että loka-marraskuussa menee parhaiten kaupaksi, joulun aikaan huonoiten. Mä olen saanut yleensä voittoa n. 100¿, mutta on siinä kyllä hommaakin kaikki hinnoitella ja kirppikselle raahata, järjestellä joka päivä ja sitten raahata myymättä jääneet pois.

Vierailija
6/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ainakin kannattaa sinne viedä. Paikkakunnan tällähetkellä ainut kirppis vielä.

Vierailija
7/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se kuinka paljon, riippuu ihan tavaran laadusta!

Vierailija
8/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sukua asuu siellä.

Vierailija
9/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli aleviikko. Maksoi silloin vain 15 e. Sain rahaa viikossa n. 80 euroa eli jäi siitä ihan hyvin itsellekin! Kävin täydentämässä pöytää kesken viikon ja myös siivoamassa. Myin hyväkuntoista sisustustavaraa pääasiassa ja pari lasten hyväkuntoista Reiman toppapukua (10 e/kpl).

Vierailija
10/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytävuokra oli siis 60euroa/ 2 viikkoa

Myin poikien vanhoja vauvanvaatteita...

Vierailija
11/11 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa parhaiten eli tuon 300 euroa juuri joulunalusviikolla.

Myynnissä pääasiassa pojan hyväkuntoisia vaatteita ja leluja, hinnat 0,10-20¿ välillä. Yllättäen paremmin menevät kaupaksi H&M, Lindex yms. vaatteet 1-2¿ hintaan, kuin merkkivaatteet 3-5¿ hintaan, vaikka niissä suhteessä hintaa laskettu enemmän uutena ostettuun verrattaessa.

Pöytä on käyty siivoamassa ja täydentämässä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän