Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itsesi yleensä lääkärin odotusaulassa yhtäkkiä aivan terveeksi?

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli polvi kipeä ja odotin sisäänpääsyä, niin mun oli pakko mennä vessaan kokeilemaan oliko se vielä oikeastikin kipeä. Eli kokeilin kyykistymistä ja taivutuksia, en siinä aulassa kehdannut. Aulassa oli vaan sellanen olo, että eihän se ole oikeasti kipeä, lääkäri toteaa kuitenkin, että turhaa tulit.

Vierailija
2/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen yleensä liian myöhään lääkäriin, ja sit saan vakavampaa kohtelua kun mihin olin varautunut :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneet lapset vaikuttavatkin terveiltä. Kertaakaan en ole kuitenkaan turhaan käynyt.

Vierailija
4/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdyn yleensä jo sen jälkeen, kun olen saanut lääkäriajan varattua.

Vierailija
5/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin kakkosella. Supistuksetkin ovat loppuneet matkalla heti kun olen päättänyt lähteä synnyttämään (no, on ne molemmat kuitenkin syntyneet sillä reissulla :))

Vierailija
6/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään kestäneen funssan ja rintakivun takia lääkäriin, niin jo matkalta takaisin olo helpompi ja seuraavana päivänä jo täysin terve.

Vierailija
7/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en parane jo ajan varattuani, niin viimeistään odotusaulassa ja ehdottomasti viimeistään, kun sanon lääkärille hei, hei ja poistun huoneesta...Oikeasti.

Vierailija
8/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselen itseltäni, eikö pitäisi paeta paikalta, on tämä niin noloa olla täällä terveenä..........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi