Pieksämäelle tulee Ideapark! Miten nyt suu pannaan Pieksämäen haukkujat?
Kommentit (8)
Tuleekohan se ideaparkki raiteelle 1, 2 vai 3? Jännittää ihan!
On tosi hyvä juttu paikkakunnalle, kun tiedossa on ainakin 600 uutta työpaikkaa!!
T: pieksämäkeläinen
piäseehän nuo savolaismummut paremmin kaappaan.
Lehdessä oli että odottavat asiakkaita Kuopiosta ja Joensuusta asti. Siis kukahan esim. kuopiolainen lähtee lähellä olevien palvelujen ääreltä Pieksämäelle ostoksille, etenkin kun ainoa järkevä kulkuväylä sinne on rautatie. Ja juuri kun ilmoitettiin, että Kuopioon aletaan rakentaa jättiläismäistä ideaparkin tyyppistä ostoskeskusta, joka valmistunee vielä nopeammalla aikataululla kuin tuo Pieksämäen tapaus. Hieman olen epäilevä sijoituspaikkaan kohtaan...
Lähdetäänhän sitä Lempääläänkin vaikka kuinka kaukaa!
Siis ihan tavalliseen ostoskeskukseen, jossa ei ole mitään mitä ei saisi lähempää.
En ymmärrä myöskään miksi lähdetään Ikeaan tai Keskisen kyläkauppaan. Onneksi ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään :)
Cittari, S-Market, Seppälä, KappAhl, Tiimari, Tokmanni ja Taloustalo. Ja epämääräinen lajitelma jumalattoman kalliita rintsikkakauppoja ja käsityöliikkeitä. Ravintoloita on kolme (tosi kalliita), Hesburger (joka ollut remontissa jo vaikka kuinka kauan) ja muutama kebabpaikka.
Minä itse mielelläni lähden esimerkiksi Kuopioon, Jyväskylään tai Mikkeliin H&M:lle, Lindexille, lelukauppoihin, Anttilaan ja Sokokselle. Syömässä on kiva käydä esimerkiksi Raxissa tai Pizza Buffessa.
Ei täältä esimerkiksi joululahjoja löydä mistään tai sitten lapsille vaatteita (ehkä kappahlista) tai leluja.
esim näitä Ikeaan bussilla tulijoita.