Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita luulosairaita paikalla?

Vierailija
27.01.2008 |

Kai mä olen vähän luulosairas kun aina mä kuvittelen itselleni ja läheisilleni kaikenlaisia kamalia tauteja. Ja pelkään hirveästi, että itse tai läheiseni sairastuu vakavasti.

Nytkin olen ihan varma, että mulla on mstaudin oireet kun kävin lukemassa taudin oireet. Kaikki täsmäs mun oireisiin; näköhäiriöt, käden puutuminen, käsien jäykkyys.

Onko muita kohtalotovereita paikalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa tutkimuksissakin ilen rampannut, motään ei ole löytynyt paiti jännitysniska. Olen " sairastanut" ms-tautia, kaikkia syöpiä jne.

Vierailija
2/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun heti! Luulosairas forever and ever :(. Tosin lasten myötä se on hieman helpottanut mutta ei kovin paljon...Mulla on MUKAMAS ollut erilaisia sydänvikoja, umpisuolentulehdus (joskus pienenä vähintään kerran viikossa...), aivoveritulppa (jo 6-vuotiaana........), kaikenlaisia syöpiä, muita veritulppia, MS jne. Ihme, ettei jopa eturauhasvaivoja :D.

Leikki sikseen, tämä kyllä syö elämänlaatua :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä " sairastan" luu- ja suusyöpää ja ALSää. Lapsella on kuumetta niin se on varmaan aivokalvontulehdus koska muita oireita ei ole (paitsi vähän yskii ja ihan pirteenä se leikkiikin...)...

On tää raskasta. Mistähän tää johtuu? Joku henkinen sairaus?

Vierailija
4/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tällä hetkellä " sairastan" luu- ja suusyöpää ja ALSää. Lapsella on kuumetta niin se on varmaan aivokalvontulehdus koska muita oireita ei ole (paitsi vähän yskii ja ihan pirteenä se leikkiikin...)...

On tää raskasta. Mistähän tää johtuu? Joku henkinen sairaus?

Kolmosta hymyilyttää...toi kuulostaa niin tutulta. Mulla on " vain" sydänvika tällä hetkellä ja toki ihan selvät keuhkosyövänkin oireet (en polta enkä ole koskaan polttanut...).

Kyllä tää joku mielenterveydenhäiriö oikeasti on! Mulla tosin on sellaiset isovanhemmat, että ovat pelotelleet sairauksilla niin kauan kuin muistan...ehkä sillä saattaa olla joku yhteys tähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan