Nyt menee tosissaan hermot helsingin bussikuskien kanssa. Oli viimeinen niitti
Lapsella oli käsi paketissa ja nousimme bussista pois, kuski laittoi oven kiinni ennen kun lapsi oli astunut ovesta ulos, sattui tietysti kamalasti kun ovi tönäsi lapsen ulos, nurinhan se sinne meni sen takia. Minä huusin vain vihaisesti että nyt se ovi auki.
ovea ei laiteta kiinni kun välissä on lapsi jolla käsi paketissa (näkyi kyllä selvästi) lapsi pelästyi tosi kovin kun ovi meni takaisin k
Kommentit (3)
Luojan kiitos lapsi meni ensin ulos, olisi muuten kerinnyt bussi lähteä ja lapsi sisällä, ei kyllä olisi uskaltanut kuskille ruveta huutamaan että nyt se ovi auki kun äiti on tuolla ulkona. Harmi vain että hänen piti kaatua, kuski ajoi vain meidän ohi vaikka näki että lapsi kaatui, olisi edes nyökännyt tai tehnyt jonkin eleen " anteeksipyyntöna"
itelläni on monta kertaa jäänyt jalka oven väliin ja kerran vaunut olivat sisällä, minä ulkona ja ovet kiinni ja minä pidän visusti niistä kiinni kädet oven välissä, sattui helvetisti mutta vaunuista en irroittanut
ap
Vierailija:
Luojan kiitos lapsi meni ensin ulos, olisi muuten kerinnyt bussi lähteä ja lapsi sisällä, ei kyllä olisi uskaltanut kuskille ruveta huutamaan että nyt se ovi auki kun äiti on tuolla ulkona. Harmi vain että hänen piti kaatua, kuski ajoi vain meidän ohi vaikka näki että lapsi kaatui, olisi edes nyökännyt tai tehnyt jonkin eleen " anteeksipyyntöna"
itelläni on monta kertaa jäänyt jalka oven väliin ja kerran vaunut olivat sisällä, minä ulkona ja ovet kiinni ja minä pidän visusti niistä kiinni kädet oven välissä, sattui helvetisti mutta vaunuista en irroittanut
ap
lähti liikkeelle tosi vauhdikkaasti niin että tyttöni kaatu käytävällä kun ei ollu ehtiny istumaan.