Kasvovoiteista...
Heippa,
Minkälaisia kasvovoiteita ja silmänympärysvoiteita suosittelette 30 äiteelle!
Mikä olisi hyvä tuotesarja? :)
Kommentit (3)
on todella hyvä sarja, ihan koko kehon vartalonhoitoon. Pyydä vaikka päivä/yövoiteesta näytetuubit Clarins-myyjältä tavaratalossa, niin voit kokeilla.
laadukkaita ja edullisia tuotteita jotka sopivat ainakin minun iholeni tosi hyvin. käytän kasvovoiteina vuorotellen Q10-päivävoidetta ja e-vitamiinivoidetta, silmänympärysvoiteena on myös joko Q10-voidetta tai kevyempää kiinteyttävää geeliä.
dermosilin tuotteita saa tilattua vain netistä http://www.dermoshop.com minimitilaus on 50e mutta sen saa helposti kasaan esim. kavereiden kanssa kimppatilauksella, itselläni menee helposti ylikin ihan vain omaan käyttöön tilatessa ;)
hänen sarjaa voi ostaa netistä tammyfender.com ja ne ovat kyllä kalliita mutta olen sallinut sen välttämättömänä luksuksena itselleni (ja onneksi dollarin on nyt edullinen) . Olen ollut hänellä kasvohoidossa ja tiedän että ne tuotteet ovat äärimmäisen laadukkaat. Mikään muu sarja ei ole toiminut kuivaan herkkään couperosa ihooni (ja kaikkea olen koittanut lumenesta - dioriin) . Välillä olen rahapulassa ostanut muuta mutta sitten todennut että se ei kannata, tämä sama iho se on käytössä loppuun asti.