Kumman kaa: natsitatuoitu bodari salihousuissaan vai pieni ja hintelä insinöörityyppi? Ja yksi yö aikaa. Kumpi?
Kommentit (32)
omakin mies on ja itekin siro ja pieni, miksi ihmeessä bodarista jossain SALIHOUSUISSA yök yök
Se ei varmaan uskaltais vaatia mitään, olis varmaan aika nopee homma.
Insinööri tuskin saisi etes hommia hoidettua.
Oksettais, jos joku hintelä hippiäinen yrittäis lääppiä. Vaikka olenkin itse tosi pieni ja siro, niin kyllä mies saa olla miehen kokoinen.
ja sillä ehdolla että ovat hyvännäköisiä ;)
Nuo bodarin natsitatuoinnit kertovat niin karua kieltä, etten istuisi hänen viereensä edes ruuhkabussissa.
koska oksennan jo pelkästään bodarin nähdessäni eikä siihen tarvita edes natsitatuoiteja :D
bodarit on niin vahvoja että ne vie tällaista pientä naista kuin märkää rättiä.... ;D
mitään pumpattua bodaripelleä..
Mieluiten ei kumpikaan ;)
ihan ehdottomasti. Melkein sellainen mulla onkin. En osaa kuvitella olevani edes yhtä yötä ihmisen kanssa jonka kanssa meillä ajatusmaailma ja huumorintaju ei osu yksiin. Ja hintelien insinöörien seurassa viihdyn muutenkin usein erinomaisesti.
jos joku salihousutyyppi tulis tänne, niin en pystyis lopettamaan nauruani...
Bodari näkymättömät vesimelonit kainaloissaan, nou thänks!
Bodarityypit ei ole kyllä koskaan sytyttäneet.
hintelä insinööri, vähänkään natsihenkisen kanssa en voisi olla millään lailla, ja insinöörit+nörtit usein yllättävän kiihkeitä ja taitavia sängyssä, suosittelen kokeilemaan
ja minä tarvitsen älyllistä haastetta ennenkaikkea, joten se insinööri tyyppi ehdottomasti minulle..
joten insinööri. Pieni ja hintelä ei vetoa, mutta tatuoitu bodari salihousuissaan vielä vähemmän.
Vierailija: