Mitä tehdä kun mies ei anna?
Tilanne ollut sama jo neljä vuotta ja asiasta on puhuttu useampaan kertaan, vaan ilman todellista muutosta. Alkaa jo pikkuhiljaa tympimään tämä, jos tuuri käy niin 4-5 kertaa vuodessa onnistun ruinaamaan.
Mitä tekisit tilanteessani? Itse olen jo harkinnut satunnasia suhteitakin.
Kommentit (13)
Vierailija:
Mitä tekisit tilanteessani? Itse olen jo harkinnut satunnasia suhteitakin.
Haaveilen välillä minäkin intohimoisesti suhteesta ja toisaalta olen ajatellut, että olisin aika " helppoa riistaa" , jos sattuisin sopivan miehen jossakin kohtaamaan. Mutta oikeasti vain tyydyn tilanteeseen ja iloitsen siitä mitä on.
Jos ei ole mitään esittää niin kerro että tarvitset seksiä. Kerro vaihto ehdot että menet ja haet sitä jos ei kotona tule.
Jos on miehellä jokin lääkkeillä ratkaistava asia niin sano että hakee apua.
Vierailija:
Jos ei ole mitään esittää niin kerro että tarvitset seksiä. Kerro vaihto ehdot että menet ja haet sitä jos ei kotona tule.Jos on miehellä jokin lääkkeillä ratkaistava asia niin sano että hakee apua.
kukaan ei kestä parisuhdetta ilman seksiä, ilman että alkaa epäillä sekä omaa haluttavuuttaan että toisen rakkautta. Ja siitä päätyy syrjähyppyihin vaikka ei itsekään haluaisi.
On vain reilua varoittaa puolisoa että tällä menolla ei hyvä seuraa meidän avioliitolle, ja tehtäisikö asialle jotain vähän ennen.
Vierailija #7:
Oletko idari? Koskaan ei saa kiristää tuollaisilla uhkailuilla!
Vierailija #6:Jos ei ole mitään esittää niin kerro että tarvitset seksiä. Kerro vaihto ehdot että menet ja haet sitä jos ei kotona tule.
Jos on miehellä jokin lääkkeillä ratkaistava asia niin sano että hakee apua.
Kyllä ne keinot löytyy muualta, jos löytyy. Paljon on pariskuntia joiden seksielämä on minimaalinen tai sitä ei ole. Ihmiset ovat erilaisia.
Minun mieheni ei osaa sanoa syytä. Tai sanoo syyksi työstressin, mutta eipä kai se sekään ole.
niin jotain on tosi tosi pahasti vialla. Ja ihan kumpi sukupuoli vaan, jos se joka ei haeta apua tai puhuta, niin aika heikoissa kantimissa on se liitto noin pitkällä tähtäimellä. Jotkut pettää ja toiset vain lähtee.
Seksi nyt vaan on yksi rakkauden osoittamisen muoto, ja jos se puuttuu niin usein puuttuu niitä muitakin. Ja moniko jaksaa liitossa täysin ilman rakkautta?
Vierailija:
kukaan ei kestä parisuhdetta ilman seksiä, ilman että alkaa epäillä sekä omaa haluttavuuttaan että toisen rakkautta. Ja siitä päätyy syrjähyppyihin vaikka ei itsekään haluaisi.On vain reilua varoittaa puolisoa että tällä menolla ei hyvä seuraa meidän avioliitolle, ja tehtäisikö asialle jotain vähän ennen.
Että rakastaa tätä niin paljon, että haluaisi seksiä tältä ei keltäkään muulta. Mutta seksitön elämä ei käy päinsä.
Vierailija:
Kyllä ne keinot löytyy muualta, jos löytyy. Paljon on pariskuntia joiden seksielämä on minimaalinen tai sitä ei ole. Ihmiset ovat erilaisia..
Eikä taustalla ole mitään uskonnollista tai muuta aatteellista estettä avioerolle. Mutta seksittömyyden takia parisuhde ja perhe hajalle? No way. Sitä paitsi tilanteet muuttuu, myös seksihalut saattavat muuttua.
Ja toinen tahtoo. Seksi kuuluu liittoon. Niin sanoo myös pyhä kirja! X)
Jos nainen pihtaa ja ei kerro miksi niin kyllä silloinkin on syytä miettiä että mies menee ja hakee sitä muualta.
Vai miksi te pihtarit pihtaatte ja miksi miehenne ei ole oikeutettu seksiin? Koska eivät tee tarpeeksi kotitöitä? hah
Läheisyyteen kuuluu seksi, liitossa. Miksi ei myös liiton ulkopuolella jos läheisyyttä ei saa muuten?
Älä vaadi. Työssä ja joka puolella vaaditaan. Seksi ei ole suoritus. Vai onko sinulle? Ehkei miehellesi?! Miltä tuntuu aito hymy itsestäsi kun hymy tulee luonnostaan? Miltä tuntuu teko tai tilanteen vaatima hymy? Seksissä on kyse samasta asiasta.