Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huusin lapsille ja miehelle ja tuntui että sain hermoromahduksen

Vierailija
24.01.2008 |

...kaikki hommat tuntuu kaatuvan mun päälle. 2 v ei nukkunut vielä puoli 11 kun odotin että mies hoitaisi nukutuksen. Itkettää ja kenkuttaa, lipitän yksin siideriä vaikka huomenna sika-aikainen herätys! Tunnistaako kukaan itseään tästä päättömyydestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös viitataan...Itseasiassa mulla ei ole parhaillaan käynnissä hermoromahdus mutta lapsellinen mökötys, joka olisi voinut johtaa hermoromahdukseen, jos mies olisi valvonut niin pitkään ;).

Vierailija
2/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä on muitakin. Mulla palo totaalisesti käämit ja huusin 2v:llekin että mene sänkkyyn siitä! Ihan ku ois tajunnu-mut meni kiltisti! Tosi säälittävää nyt! Isompien lasten kanssa puhuttiin asiat selviksi ennen nukkumaan menoa. silti kamalan ontto ja tyhjä olo... Mut oikeesti ihan hyvä et lapsetkin ehkä osaa asettua toisen asemaan, siis nuo isommat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina huono omatunto. Mulla noi hermoromahdukset kyllä liittyy tiiviisti kuukautiskiertoon....eli loppupuoliskolla olen kyllä alttiimpi pimahtamaan, kun " kaikki" menee pieleen :O.

Vierailija
4/11 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en niistä tiedäkkään kun on hormonikierukka. helvetin vaikeelle vaan tuntuu joskus. mieskin ottaa aivoon niin hirveesti että aina välillä ajattelen että yksinkin ois helpompaa, vaikka tiedän et oikeesti ei. kai olen joku hormonihäiriö... mut ihanaa et meitä on muitakin...;) ap

Vierailija
5/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksplussan keskustelussa oli joskun todella hyvä ketju jossa juteltii aiheesta, myös täällä vauvan terveys-puolella on ollut vasta keskustelua aiheesta.

Vierailija
6/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaksplussan keskustelussa oli joskun todella hyvä ketju jossa juteltii aiheesta, myös täällä vauvan terveys-puolella on ollut vasta keskustelua aiheesta.

jos näihin pimahtamisiin olisi joku apu mutta lieneekö sellaista?! Hormoonikuuri??

Vierailija
7/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös hormonikierukan kokeilua, ainakin joku sanoi sen auttaneen, samoin helokkiöljykapseleita ovat monet popsineet " tuloksellisesti."

Mutta joo, pms on kyllä sellanen juttu mitä pitäisi oikeasti tutkia enemmän. Meitä siitä kärsiviä on enemmän kuin arvataankaan! Ja etu olisi kaikkien, ei vain naisten!!

Vierailija
8/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä viime aikoina yrittänyt tehostaa itsehillintää mutta aina sekään ei auta :(.

Vierailija
9/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka helpotti asiaa jonkin verran. Ennen oli aivan järkyttävää. Tiettyyn aikaan kuusta pimahdin sekunnin sadasosassa totaalisesti lapsille ja miehelle. Samalla kun huusin, alkoi jo morkkis vaivata, mutta sitä huutoa ei vain saa loppumaan. Ja itsellä tosi paska olo.

Nyt hieman helpompaa. Ihan noin totaalisia pimahduksia ei enää tule. Lievempänä kyllä.

Vinkkejä otetaan silti vastaan.

Vierailija
10/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kaikki pimahtelut??? sekun kuuluu asiaan, oli sit syytä tai ei?

Vierailija
11/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans selvästi nuo " pimahtelut" liittyy kuukautiskiertoon. Vähä ennen kuukautisia muutenkin olen allapäin, kaikki vähän tuntuu menevän pieleen. Olen monesti miettinyt et mulla on varmasti pms. Mutta en ole osannut tehdä asialle mitää. Liikunta tuntuu vähä auttavan ja sit se etten juo niin paljon kahvia. Mutta myös vähän ennen menkkoja mulla tekee kauheesti mieli suklaata (joka ei oo hyväks) ja sit muutenkin nmässytän ihan kamalasti ruokaa. Ja siitäkin sit tulee huono mieli ku tuntuu et lihookin, turvotuskin on ihan kamala ennen menkkoja, maha pyörähtää niin isoks et lapsetkin kysyy et onko sulla tullut vauva mahaan.;) Rasittavaa. Turvotus laskee kyl heti kun menkat on ohi.