Piereskelläänkö teillä ihan avoimesti vai menettekö esim. vessaan?
Kommentit (28)
Ei meillä pahempia pieruvaivoja ole (ei intoleransseja tms) joten ei paljon piereskelläkään.
Vahinkoja joskus sattuu mutta ei muuten.
Mieheni ei piereskele muuiden kuin minun seurassa (ei edes omien vanhempiensa) eikä piereskele muuten meidän isäkään, koskaan. :) Hauska juttu, onkohan meiän miehissä joku vika, kun eivät piereskele " julkisesti" . :) En minäkään appivanhempien seurassa... :D
Minusta se on ällöttävää, mutta ymmärrän ällötykseni omaksi ongelmakseni. Pieru on kuitenkin niin luonnollinen asia, että se pitäisi saada kotonaan rauhassa päästää. Itse en kuitenkaan päästele (en muutenkaan piere kovin usein, paitsi varmaan yöllä nukkuessani). Olen kehon eritteiden kannalta aika häveliäs ihminen ja jos nenän niistäminen, niin että joku katsoo (no en nyt tarkoita omaa perhettäni) vaivaa minua vähäsen. En myöskään käy vessassa ovi auki tai kenenkään seurassa (paitsi vauvan).
Jos pitkän suhteen jälkeen ei osaa olla oma itsensä, on suhteessa jotain vikaa....
yhdessäolon jälkeenkään avoimesti. Minä kokisin sen sivistymättömänä. Nolottaa, jos joskus pääsee vahiko.
Vierailija:
Jos pitkän suhteen jälkeen ei osaa olla oma itsensä, on suhteessa jotain vikaa....
Näin sanotaan sananlaskussakin =)
Meillä päästellään avoimesti KOTONA, muualla toki pidetään mölyt mahassa.
Luonnollisia asioita. Eiköhän se ole kaikille kiva kun saa päästellä omassa kodissaan ilmoja ulos. Meillä ei ole tullut edes mieleen ettei saisi. Ruokapöydässä ei kyllä mielellään...
Lapsetkin kun päästelee, niin äänestä riippuen todetaan, " äitiinsä tullu" tai vastaavasti " isäänsä tullu" :)
Pidättelemisestä vaan vaan vatsakivut. Kaikki pieree, noin 15-40 kertaa päivässä, normaalia.
en edes kotona.
Ja ei, ei ole vakavaa jos sattuu joskus vahingossa paukku pääsemään, mutta tarkoita " perheen pierukisoja" ymv. ÄLLÖTTÄVÄÄ!:(
Itselläni on hyvin herkkä hajuaisti, ja ällöttävät hajut (esim. p*skan haju) saavat yökkäilemään.
En todellakaan käsitä, mitä iloa on istua perheen kanssa yhdessä sohvalla, ja kisailla kuka saa aikaan haisevimman/kovimman äänisen pierun. Mitä järkeä siinä on?
Jos mahassa on ilmaa, voi huomaamattomasti päästellä sitä vessakäynnin yhteydessä, tai kipaista vaikka makuuhuoneessa tmv. ja samalla helpottaa oloaan. Ei kaasuttaa perheenjäseniä, koska kukaan tuskin nauttii (edes läheisen) pierunhajussa istumisesta. ..Tai jos nauttii, on päässä jotain vikaa...
Jos on tulossa ihan kauheita sipulipieruja tmv hajupommeja niin saatetaan mennä toiseen huoneeseen (josta kyllä tullaan äkkiä pois :D)
paha ilma ei pysy hyvän ihmisen sisällä :)
esim. vieraiden aikana ei tietenkään piereskellä, eikä ruokapöydässä tai saunassa.
Muuten annamme henkien puhua ihan vapaasti. Vanha sanontakin kuuluu, että " sillä joka pierua panttaa, on muutakin salattavaa" .
Meillä mummu sano aina että ken pierua pijättää saa tauin tahallaan.
voi pierrä kotona ihan vapaasti. Silloin kun tuossa oli mies, niin ei piereskelty.
joo, ja olen ravannut fysioterapiassa ja muissa. Synnytyksen jälkihurmaa tämä on, siis kun sulkijalihakset repesivät. Toivokaa vaan, että syön ilmaa tuottamattomia ruokia?
Emme piereskele toistemme kuullen. Joskus kyllä sattunut vahinko, mutta ei muuten.