Mitä anopille lahjaksi?
Mun anoppi on vaativa tapaus. 60v. syntymäpäivät lähestyy. Mitä ihmettä keksin lahjaksi? Jotain yksilöllistä ja tyylikästä.
Kommentit (13)
on talon sydän sarja. Osta joku koru siitä sarjasta. Sitä voi sitten täydentää joulu- ym. lahjoina...
Ei kovin yksilöllinen mutta edes hiukan poikkeavampi kuin se peruspunainen.
Koru olisi kyllä kiva, mutta hänellä on jo punainen Camee... Mutta koruista tykkää kyllä.
Oi vitsi! Mielenkiintoinen sivu, pitääpä käydä ajan kanssa tutustumassa.
Iih, mun lempiaihe - korut!! :D
Tuoltahan löytyy vaiks mitä ihqua korua! Upeaa! ...ja aina on hyvä tukea kotimaista käsityötä, eikö? ;)
Jos anoppi on nuorekas, osta muodikas ekologinen koru. Löytyy mm. www.moral.fi tai jos on vanhoillisempi, osta aarikan koru.
että hän miettii omien vanhempiensa lahjat ja minä omieni. Selvästi helpompaa. Suosittelen!
Toi Moral - verkkokauppa olikin makee paikka! En ole ennen törmännyt, vaikka korufriikki oonkin. Kiva että verkosta saa nykyään kaikennäköistä Ei tartte aina matkustaa maailman ääriin, ostin pienimmäisellekin just lasten biker bootsit netistä :)
Ihan pakko nostaa vanhaa keskustelua.
Anopin juhlat on ohi. Ostimme hänelle korujahelmi-linkin kautta löytyneestä kaupasta solmitun helminauhan. Anoppi tykkäsi kovasti. Kiitos siis vinkin antaneelle!
Tässähän tulikin kivasti vinkkejä. Ehkä mä jätän ne rotanmyrkyt ja kaktukset kuitenkin pois, kun on siitä naisesta joskus hyötyäkin. ;)
Moral.fi oli kyllä kivannäköinen paikka, itselle löytyisi sieltä vaikka mitä, mutta ei anopin makuun, mutta tuolta korujahelmen kautta päädyin tilaamaan. Katsotaan, mitä sieltä tulee. Anoppi on käsityöihminen, joten eiköhän arvosta lahjaansa. :)
Kiitokset avusta.
saat ainakin yksilöllisen lahjan.