kokemuksia me&i vaatteista?
Onko kenelläkään kokemuksia siis kyseisestä vaatemerkistä? Ymmärsinkö oikein että niitä saa vain kotikutsuilta? Kivan reippaan värisiä vaatteita...
Kommentit (8)
... ja sitten esim. joustofroteiset vaatteet menivät heti huonon näköiseksi, vaikkei niitä rummutettu ja pestiin oikein.
Meillä on kivipestyä sileäneulosta olevia me&i vaatteita ja ne on ainakin olleet tosi hyvälaatuisia. Tosi ihanan tuntuisia päällä! Niihin olen hyvin tyytyväinen. Pari paitaa joustavaa puuvillaribbiä on odottamassa kaapissa, ne on vielä liian isoja, joten niiden laadusta en osaa vielä sanoa.
Eli kolmet legginsit, yksi paita ja yksi mekko. Mekkoa ei ole paljon vielä pidetty, mutta muut ovat ahkerassa käytössä. Hyvää materiaalia tuntuvat olevan.
Ilmeisesti vaatteita saa vain kotikutsuilta.
Kaikki vaatteet, niin trikoiset kuin joustofroteisetkin, ovat pysyneet hyvänä vaikka ovat olleet rummussakin. Tuotteita saa myös ilman kotikutsuja, täällä yhteydenottolomake:
http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=309&tci=806
Ovat kyllä vähäisen käyttökokemuksen jälkeen ihan hyviä, mutta kuitenkin kalliita!
tai joku muu joka tietää hinnoista. En ainakaan itse huomannut hintoja me&i:n sivuilla...oliko siellä? Mitä hintaluokkaa nuo vaatteet on?
klaara3:
tai joku muu joka tietää hinnoista. En ainakaan itse huomannut hintoja me&i:n sivuilla...oliko siellä? Mitä hintaluokkaa nuo vaatteet on?
Kun klikkaat vaatteen kohdalta, niin hinnat tulevat näkyville.
ja tosi paljon tykkään! Meillä on kestäneet mainiosti pesuja ja ovat minustakin IHANAN värisiä. Olen kuullut jonkun moittineen, että kaikki vaatteet eivät kestä hyvänä tälläkään merkillä pesuja, mutta meillä on kaikki mitä on, pysyneet hyvänä. Innolla odotan jo uutta mallistoa :O) kevääksi!