Minulla on vähän erikoinen ärsyyntymisen aihe mutta ärsyttää
ihan hirveästi eräs 36-vuotias tuttava, joka aina valittaa miten ikä painaa ja aiheuttaa kaikenlaista kremppaa. Ja tämä sama kaveri on valittanut näitä ikävaivoja varmaan ainakin 5 vuotta.
Minua ärsyttää, kun itse olen saman ikäinen ja tunnen itseni aivan mummoksi kun hänen kanssaan juttelen. Itselläni ei ainakaan ole mitään iän tuomia vaivoja vielä. Vai ilmaantuuko joillekin jo tässä iässä kremppoja??Taidan sitten olla poikkeus. Tietysti terveelliset elämäntavat vaikuttaa, kyseinen tuttu polttaa melkein ketjussa tupakkaa.
Kommentit (3)
Itse täytin juuri 41 vuotta, enkä voi väittää iän tuoneen vielä mitään kremppoja - eikä pitäisikään olla sellaisia, jos yhtään huolehtii terveydestään. Toki iho rypistyy ja harmaata alkaa vähitellen ilmaantua tukkaan, mutta ne eivät ole mitään " kremppoja" .
Kysys joskus siltä kaveriltasi, että oletko varma, että noi on iästä johtuvia, eikä esimerkiksi sun tupakanpoltostasi...?
ei ole enää nuoruusiän finnejä muttei vielä oikein ryppyjäkään. Ja sitten pitäisi alkaa hänen kanssaan yhdessä valittelemaan kun ikä painaa. Grrr! apXandris:
Itse täytin juuri 41 vuotta, enkä voi väittää iän tuoneen vielä mitään kremppoja - eikä pitäisikään olla sellaisia, jos yhtään huolehtii terveydestään. Toki iho rypistyy ja harmaata alkaa vähitellen ilmaantua tukkaan, mutta ne eivät ole mitään " kremppoja" .Kysys joskus siltä kaveriltasi, että oletko varma, että noi on iästä johtuvia, eikä esimerkiksi sun tupakanpoltostasi...?
No, aika aikasin on alkanut kremppaaminen kaverillasi :)
Olen itse tosin " vasta" 31, mutta tunnen itseni vielä nuoreksi...