***Heinämammat vko 4 to-su***
Kommentit (20)
 tarkoitin että edellinen pino oli ma-ke
 baby taas
 Ihanaa, tänä aamuna heräsin kohtuuvirkeänä ja vatsa tuntunut kutakuinkin normaalilta. Etenkin eilisen päivän vatsa möyrysi ja mylläsi koko päivän (syynä varmaan taas reissupäivän istuminen) ja olo oli tosi tukala. Tänään en ole vielä edes huomannut vatsaani ;-)
 Koko perhe vaikuttaisi olevan taas terve ja poikakin lähti hyvillä mielen tänään aamuhoitoon ja kouluun :-) (koputan kuitenkin puuta...).
 Olen pikkuhiljaa alkanut tarkemmin " kuulostelemaan"  josko masussa alkaisi tuntua jo liikettä. Ekassa raskaudessa tunsin ekat liikkeet vkon 17 tienoilla ja tokassa hieman aikaisemmin. Eli vielä voi olla ehkä hieman liian aikaista, mutta kovasti odottelen jo jotain liikettä.
 Moni ihmettele neuvolakäyntien vähyyttä - ihan sama minulla eli neuvolassa en ole käynyt sitten vkon 8 ja risat. Seuraava käynti on viikonpäästä perjantaina. Onneksi välissä oli sentään ultra - sydänääniä olis jo kiva kuulla!
 Oikein mukavaa torstaipäivää kaikille, mulla on sellainen fiilis, että tästä tulee vielä hyvä päivä :-)
 Terkuin,
 Tinttis ja Pirpana 14+3
 en ole kirjottanu tänne ikuisuuksiin.. elikkäs viikkoja olis 14+4 menossa ja maha alkaa jo pikkasen näkyä. aivan alavatsa kumpuilee päivä päivältä selkeämmin ja eilen tuntui ekan kerran vähän ilkeältä mahassa, kun kummarruin tuolilla istuen nostamaan lattialta jotain. tuntu, et mahas olis ollu joku pallo ja kinnannu vastaan.. mut niinhän siellä onki. :)
 ainiin, täälläkin on LA 21.7.08 niinku baby2006 ja Charlottella.... nimpparit tosin meni jo melkeen viikko sit. :)
 voi hitto, ku pitäs kämppäasioita hoitaa, yök. me nysvätään ukon työsuhdeasunnossa (yksiö!), jota VVO on myymässä pois maaliskuussa. mulla on myös oma yksiö, mistä maksan törkeetä 440e:n vuokraa joka ikinen kk. ankeeta. mut ei meiän kamat samaan kämppään mahtuis millään ja koska vauva sai alkunsa niin yllättäen (3kk tapaamisesta :D), nii ei oltu keretty muuttaa ees yhteen vielä ja siks on vielki kaks kämppää. luulis nyt jotain löytyvän, ku on perheenlisäystä tulossa ja nykynen kämppä on mitä on. mut sit taas tahtosin sen 3h+k+s rivitalon päädystä. <3 taitaa olla liikaa pyydetty näillä tuloilla, mut katsoo nyt, mitä ne alkaa ehdotella, ku saa paperit sisälle. tilitys jatkukoon joskus muulloin, koska nyt on työpäivän paras aika -> RUOKATUNTI!!! :D
 laala 14+4
 Kiitti Chili82 tuosta listeria infosta! Helpottanut on onneksi jo. Eilen kun pääsin kotiin, otin vielä pari maitohappobakteerikapselia ja pikkuhiljaa iltaa kohden alkoi olo normalisoitumaan eikä yöllä tai tänään oo enää ollut mitää epämukavia tuntemuksia. Se oli joku pieni pöpö tai olin syönyt jotain hullua.
 Jaahas, eipä tällä kertaa muuta.
 T: Peggy-75 rv 15+0
 Heipsuli hei!
 Kävin eilen korvalääkärillä, joka punkteeras nuo mun poskiontelot. Inhaa hommaa =( Olo on vähän parempi, mutta vielä tässä menee aikaa, ennen kuin päästään terveen kirjoihin.
 Tänään alkoi 17. raskausviikko. Olen tuntenut aivan pieniä hentoisia liikkeitä tämän viikon ajan. Tänä aamuna vatsassa kävi aika vilinä, tuntui olevan kovin energisellä tuulella tämä meidän tulokas =)
 Minä odotan yhä toiveikkaana KUNNON talvea, siis paljon lunta ja ainakin 10 astetta pakkasta. Me pidetään talvilomaa viiko 7 ja toivon kovasti, että silloin päästäisiin pulkkailemaan ja kokeilemaan vähän luistimia. Toivotaan, toivotaan...
 Marju 16+0
 kuopioon on tullut lunta oikein urakalla viime päivinä,mahtavaa,kun se talvi vihdoin tuli !:) (tosin mies pelotteli jo +asteilla..) eilen käytiin koko perhe pulkkamäessä ja jos meitä isompia vanhempia pelotti,niin poika vaan huusi innoissaan " lissää lissää"  :DD
 mies lähti kalpan peliä katsoman ja me vedettiin pojan kanssa sokerihumalat nameilla :) huomenna olis vaan 3tuntia jotain luentoa ja sitten alkaa ihana viikonloppu :) pikkuveljen pitäis päästä intistä lomille,joten varmaan perhepäivällinen on tiedossa:D
 edelleen tulee niitä epävarmoja hetkiä,jolloin mietin,onko pikku pavulla kaikki ok masussa.. liikkeitä tuntuu kyllä,mutta harvakseltaan sen istukan takia.. vain jos osuvat kohdun sivuille tai alas,niin tuntuvat. välillä se saa jo huolestumaan,mutta täytynee vaan luottaa,että siellä on kaikki hyvin. joku kyseli siitä taaksepäin kohdistuneesta kohdusta,näkyykö kun selällään makaa..minulla myös kuulemma tosi paljon kallistunut ja seisaaltaan vatsa on jo ihan iso ja huomaa kyllä,että raskaana olen. selällään ollessa ei näy vieläkään juuri mitään ellei sitten sopivasti supista,jolloin kohtu kyllä erottuu selkeästi. tietysti onhan sitä kasvua siinä määrin nähtävissä,että ennen vatsa meni kuopalle selällään ollessa,nyt ei enää vaan ihan minimaalinen kohouma erottuu kyllä. eiköhän se liene tuosta vielä kasva:) tuosta taaksepäin kellallaan olevasta kohdusta tulikin mieleen,että alkaakohan kohtu sitten aikaisemmin painaa niitä isompia verisuonia ja hapenkulku hidastuu/estyy? <- miten se nyt menikään?:) kun siis jo nyt selällään ollessa tuntuu,että on paha olla jo pienen makoilun jälkeen. nyt ei ole supistellut tänään lainkaan,kylkiin kyllä sen sijaan pistää ja pakottaa. ehkä se kyljellään nukkuminen alkaa jo nyt tuntua kropassa..:/
 paranemista kaikille flunssaisille! meillä ei sitä nyt onneksi ole (kopkopkop),mutta viime syksystä joulukuuhun poika olikin jatkuvalla antibioottikuurilla. korvien putkitus on siis auttanut meidät jo kohta tammikuun yli ilman ainuttakaan lääkekuuria,mikä alkaa tuntua jo ihmeeltä! :D nyt on päässyt opiskelemaankin ihan eritavalla kuin viime jaksossa,kun piti pientä potilasta jäädä hoitamaan. meinasin saada yhdestä kurssista hylätyn sen takia,kun en luennoilla käynyt,mutta sain puhuttua sen suoritetuksi :)
 nyt suihkuun ennen housen alkua!:)
 hyvää viikonloppua kaikille!
 -annu ja papu 17+2-

Hei vaan,meilläkin flunssaillaan täällä ja työpäivän sijasta tulikin vapaa.Tyttö on räkäinen, ei voi viedä sitä tarhaan,oli yöllä kuumettakin.
 Mulla oli eilen neuvola ja nopea käynti olikin kun tyttö oli mukana ja itki kokoajan.Rassukka.
 Sydän siellä pamppaili hienosti ja hb oli 116,joten kohta alan popsia rautaa.Kaikki hyvin,ei huomautettavaa,painoakin tullut 100g/viikko,ei paha.Raskaus sujuu edelleen hienosti,oireita niiiin vähän ja olo on loistava.En voinu kuvitella että raskaus voi olla myös hehkeää aikaa!!Väsymys on väistymässä ja nyt on paljon pirteempi olo.
 Toivotaan että tää on jatkuva olotila ja että talvi jatkuisi pikkupakkasilla ja suht vähälumisena.
 Enpä ole jaksanut kirjoitella vähään aikaan. Pahoinvointi alkaa sentään hellittää, vaikka tänä aamuna aloitin oksentamalla sappinesteet neljään kertaan :-( Siitä iski kamala päänsärky, johon otin panadolia ja painuin takas nukkumaan. Nyt on ihan höntti olo.
 Oliko täällä joku muukin, joka kärsii unettomuudesta? Muistelen, että joku kirjoitteli siitä jossakin pinossa, olikohan Milia? Mulla nimittäin on myös unettomuutta ja meinaan hulluksi tulla! Yöt menee pyöriessä ja päivät ollaan sitten ihan raatona. Olen mä vielä saikulla, joten siinä mielessä ei haittaa. Paitsi, ettei jaksa lasten kanssa touhuta :-( Muutenkin mä olen ihmetellyt, että missä se ihana ja vaivaton keskiraskaus viipyy. Sitä odotellessa...
 Ihanaa on kuitenkin se, että liikkeet tuntuu jo selvästi :-) Pari viikkoa sitten alkoi tuntua ja ihan kunnon muksauksiakin tullut. Tämä kaveri myllää eniten iltaisin sisarustensa tavoin. Aamullakin hillui kunnolla, kai yritti potkia mua ylös sängystä :-D
 Paranemista kaikille sairastaville!! Chilillä ja eppuliinilla olikin hurjat kokemukset tuossa, mutta onneksi niistä selvisitte. Listeriaa mäkin olen pelännyt ja nyt siihen suhtautuu kyllä vielä varovaisemmin. Aika paljon oon marjoja syönyt myös tämän pahoinvoinnin takia.
 Mukavaa viikonloppua kaikille!! :-)
 myLove rv 16+2
 Tänne ei kuulu ihmeempiä. Poika pääsi tänään vihdoin kouluun, mutta oli sitten taas iltapäivällä kuumeessa. Elin jo toivossa, että oltaisiin viikonloppuna päästy luistelemaan ja pulkkamäkeen. Ja tietenkin toista harmittaa jos pikkusisko vaan pääsee, on itsekin jo ihan kypsä kotona olemiseen.
 Mulla pitkä ja väsyttävä päivä töissä. Masu jakselee hyvin, ja parvovasta-aineiden tulokset saikin jo etuajassa, ja olen sen sitten pienenä sairastanut. Eli sekin huoli taas poissa. Rakenneultraa odottelen kovasti, vaikka siihen tietenkin on vielä aikaa...
 Meillä on kaikki tänään vähän väsyneitä ja kiukkuisia, parasta varmaan tehdä jotain kivaa yhdessä ja mennä ajoissa nukkumaan. :) Antoisaa viikonloppua kaikille!
 Kirjottelenpas minäkin vähän, vaikkei niin ihmeitä tänne kuulukaan..
 Unettomuus vaivasi minua kyllä, mutta nyt tuntuu sekin helpottaneen.. samoin kuin ilmavaivat ja väsymyskin hieman. Joinakin päivinä olo on tosi pirteä, mutta toisinaan taas vielä sohva vie voiton... ja nyt on tullut päänsärkyjäkin harva se päivä.. Muistan kyllä että aimmissakin raskauksissa (tai ainakin toisessa niistä) päänsäryt olivat yleinen " oire" ..
 Joku kyseli aimmin vauvaunista.. Minäkin näin yhden! Siinä vauva ei ehtinyt syntyä, mutta tiedettiin sen olevan tyttö. Synnärillä oltiin ja vaavi oli perätilassa ja meidät jätettiin keskenämme (minä ja mies) johonkin huoneeseen.. ja ketään ei tullut katsomaan, kuinka synnytys edistyy!! No sitten se uni loppukin..  Muutoinkin olen alkanut nähädä omasta mielestäni enempi unia kuin aiemmin (tai ainakin muistan ne paremmin) ja osa unista on tosi " outoja"  ja aidon tuntusia...
 Masusta sen verran, että mulla on myös ylämaha suurempi kuin alamaha.. eli se turvotus vie vielä voiton varsinaisen kohdun koolta.. Välillä iskee täälläkin epävarmuus, että onko masussa vielä joku (ultra oli 8.1.) kun liikkeitä en vielä voi sanoa tuntevani. Ja neuvolaankin on vielä 2,5 vko!! Kai se on vaan ajateltava positiivisesti.. Kovasti siis odotan liikkeitä tuntevani!!
 Eipäs nyt sen enempiä.. mukavaa viikonloppua kaikille!
 Milia, vko 14+2
 Esikoinen on päikkäreillä niin saa hetken huokaista koneella. Ei yhtään innosta mikään siivoushomma tai vastaava... Olen jo pitkään suunnitellut, että varaan kirpparilta pöydän ja vien kaikki " romut"  sinne vaan enpä ole saanut sitäkään aikaiseksi. Kaikenlaista muutakin " kodinehostusta"  olisi mielessä vaan tahtoo tuo surkea rahatilanne olla esteenä. Eikä mieskään mitenkään riemusta kilju, kun kertoilen uusia suunnitelmiani. No joo, meni vähän varsinaisen aiheen ohi! :)
 Musta tuntuu, että mun maha alkaa nyt näkyä ihan talvivaatteiden altakin... Tänäänkin sain eräältä sukulaisrouvalta hyvin pitkiä silmäyksiä mahaan... Ei kuitenkaan kehdannut suoraan kysyä asiasta muuta kuin yleisellä tasolla mitä kuuluu. Enkä minä kertonut. Jotenkin mä taas hysteerisesti odotan sitä tiistain neuvolaa ja niitä sydänääniä!! Tuntuu, että kaikki on niin epävarmaa sen suhteen mikä tilanne mahassa on. Vaikka ei siis ole mitään erityistä syytä edes epäillä etteikö kaikki olisi hyvin. Mutta minkäpä sille voi, kun on tämmöinen hermoheikko!! ;-)
 Mukavaa viikonloppua!
 kumppari rv 16+6
 Minulla heräsi tässä kysymys et kuinkas usein te useamman lapsen äidin tai siis toisen odottajat ja siit eteenpäin käytte neuvolassa?
 Mulla eka neuvola oli itsenäisyyspäivän tienoilla, lrineuvolla tossa viime vkolla ja seuraava vasta 6.3 :O Tuntuu et kovin harvakseltaa mä siellä käyn.. Kerran kuullu sydänäänetkin vaan..
 Täällä on maha ihan hervoton, siis kooltaan, muuten ei oo tullu painoa eikä mihinkään lisää ylimäärästä. mammavaatteita käytän kun ei muut ku verkkarit mee vyötäröstä enää. Liikkeitä jo tuntuu ja tuossa äsken sängyssä maatessa tuli pientä liikehdintää tuossa hieman navan yläpuolella...outoa. no joo.
 mutta mukavaa vloppua kaikille.
 nepe ja pähkinä 16+5/17+0
 Neitoperhonen: Samaa rataa täälläkin. Kolmatta odottelen, eka neuvolalääkäri oli 14.1. ja seuraava neuvolakäynti 3.3. Onneksi rakenneultra on siinä helmikuussa välissä! Mulla tosin on sen verran höpöttelevä neuvolatäti, että olen ihan tyytyväinen tuosta harvasta välistä...
 Milloinhan muuten vuoden 2008 äippäpakkaus tulee näytille? Mietin tässä edelleen otettaisko vaiko ei... Ei kamalasti tekisi mieli, mutta varmaan päätös tehdään sitten kun vauvan sukupuoli sekä saatava pakkaus on selvillä. Jos tulee poika, ja väritys on samaa luokkaa kuin nyt, niin sitten saattaisi olla ihan tarpeellinenkin. Tytölle on toppahaalarit sun muut valmiina jo odottamassa, ja silloin tuo 140 e on varmasti parempi täsmäostoksiin.
 Täällä on siivoiltu ahkerasti tämä päivä, ja kokkailtu ruokaa ja jälkkäriä muksujen kanssa ja pelailtu lautapelejä. Kaikki vähän flunssassa, ja kaunis ulkoilupäivä jäi välistä. Pojalle nousi taas eilen illaksi kuume parvorokosta, ja senkään takia ei sitten viitsinyt mennä ulos. Toinen on saanut ihan tarpeeksi olla itsekseen viikon aikana. Tämä päivä on sitten mennyt toistaiseksi kuumeetta (ap mitattu viimeksi). Pitää vielä tarkistusmitata illalla, haluaisi kovasti huomenna mennä telinevoimisteluun. En tiedä onko viisasta, mutta toisaalta kiipeää kotonakin jo seinille. Sanoinkohan tämänkin jo edellisessä viestissä...
 Masu voi hyvin, ja on harvinaisen hyvin suostunut syömäänkin tänään! Lampaan kyljykset ja perunamuusi upposi paremmin kuin mikään ruoka moneen kuukauteen... Monta ruokailua mennyt vain salaattilinjalla, vaikka itse olen olevinaan valinnut mitä tekisi mieli tehdä. Nyt sitten mies kävi " metsästämässä"  karitsan kyljyksiä aamuisella kauppareissullaan (ne on muksujen lemppareita) ja hyvin maistui kaikille. :)
 Avocadoon on joku ihmeellinen himo nyt, tänäänkin salaattiin laitoin niitä kaksi, ja voisin vielä iltapalaksi popsia yhden... Kamalia kaloripommeja, mutta ainakin terveellistä rasvaa. Toivottavasti normalisoituu puolikkaaksi avocadoksi per päivä, muuten kohta on paino nousukäyrällä, juuri kun olen iloinnut tästä normaalipainosta oksentelun loputtua. Naiset on hankalia, ei koskaan tyytyväisiä.
 Täällä on vietetty hiljaiseloa tosi pitkään. Vihdoinkin pahoin pahoinvointi ja väsymys alkavat helpottaa, enää tarvitsee oksennella satunnaisesti :). Duunissa oon jaksanu käydä, yövuorot hieman tökkii. Takana on ekat neuvolat, ultrat ym. ja kaiken pitäisi olla hyvin. Viikkoa isompaa vastaa. Liikkeitäkin jo tuntuu, joskin hentoisia ovat vielä. Kaikki oleelliset ihmiset tietävät raskaudesta. Eilen kävin ostamassa ekat mammahousutkin. Koko perheen voimin odotetaan innolla tulevaa kesää!
 Meikäläinen, alunperin rv 15+5
 Moi neponen!
 Aika paljon poikkeaa käytännöt kunnittain vissiin?Mulla kun on la 15.7,olen käyny jo muistaakseni 3 kertaa neuvolassa,sydänäänet kuullu 3 kertaa.Täällä neuvola on neljän viikon välein ja siellä välissä sit ultrat yms.Meillä rakenne ultra 3.3 ja sitä ennen neuvolakin vielä 26.2.Ja sitten mennään 4d-ultraan!Jipii!!Meinattii mennä joskus maaliskuun aikana.
 Nyt sitten töissäkin muutama työkaveri huomasivat raskauden,aika outoa jos ei jo kohta huomaisi!!:) Työnantaja ei vielä tiedä,mutta eiköhän pikkulinnut laula hyvinkin nopeasti!!!Maanantaina tietysti joku tulee kertoo että pomon toimistossa odotellaan selitystä huhuille....:D
 Hyviä vointeja kaikille masulaisille!!

mutta se on kyllä ihan itsestäni kiinni.
 Viikolla 10 kävin että sain lähetteen ultraan, viikolla 12 kävin sairaalassa np-ultrassa ja seuraavaksi aion mennä viikolla 20 rakenneultraan. Sen jälkeen voisin jossain vaiheessa varailla aikaa neuvolaan.
 En vain ole kokenut että neuvolasta olisi mitään hyötyä alkuraskaudessa. Eri asia sitten puolivälin jälkeen kun sikiön ongelmille on jotain tehtävissäkin. Ja poissaoloja töistä on ollut jo muutenkin liikaa kun kaksi lasta ovat sairastelleet.
 Kvaak rv 16
 Ihana ilma ulkona.
 Lähdettiin heti aamusta ystävä perheen kanssa pulkkamäkeen. Ihanaa oli lasten kanssa laskea mäkeä. Sitten vielä grillattiin makkarat nuotiolla ja syötiin muita eväitä myös. Siinä kolmisen tuntia helposti vierähti.
 Olin varma että poika nukahtaa autoon kun tultiin, mutta ei.. En sitten laittanut ollenkaan päiväunille. Menee aikaisemmin yöunille ja pääsee itsekkin ajoissa nukkumaan.
 Eipä tänne oikein kummempaa kuuluu....
 Eppuliini ja " siiri"  rv 18 tai jotain sinne päin.. En ole enään jaksanut pysyä mukana laskuissa ;)
 Ihanasta ilmasta kävimme mekin nauttimassa, käveltiin ulkoilureittiä yhteensä viitisen kilometriä, puolimatkassa makkaranpaistoa ja iltapäivän aurinkoa. Hetken saattoi kuvitella olevansa jossain pohjoisemmassakin hiihtolomailemassa. Toivottavasti tällaisia päiviä ja ilmoja olisi jatkossakin myös täällä etelässä, talvi etenisi mukavasti. Vointi on ollut ihan hyvä, hyvin jaksoi ulkoillakin. Monivitamiini-multitabsitkin varmaan auttavat, niistä saa vähän rautaakin, niin on virkeämpi olo varmaan siksikin. Nyt täytyisi jaksaa vähän tehdä etätöitä ensi viikkoa helpottaakseen, mutta kylläpä tekisi mieli mennä vain sängyn päälle ulkoilun jälkeen... :)
 Aurinkoa ja hyvää vointia kaikille alkavaan viikkoon!
 t: Tipsu79 + masukki 17+1
 Moni muukin on nauttinut viikonloppuna ulkoilusta ja niin myös meidän perhe. Tänään tehti metsäretki eväiden kanssa ja eilen lasketeltiin mäkeä kaverin luona. Me asutaan täällä " lumikatveessa"  Akaassa, kun sekä Treella että Turengissa (siellä olimme eilen) lunta on ainakin tuplasti enemmän. Meillä vilkkuu edelleenkin ruoho lumen alta takapihalla  eikä mäkeen ole vielä oikein asiaa kotikulmilla :-( No, pääasia, että aurinko paistaa ja pääsee muuten ulkoileen!
 Masu on " kasvanut"  viikon aikana niin, että enää harvat housut mahtuu jalkaan. Kaivelin jo vanhoja mammahousuja ullakolta, mutta kelpuutin niistä vain yhdet... kotona viihdyn verkkareissa ja töissä koitan pärjätä yhdellä hameella ja kaksilla housuilla ainakin pari viikkoa. Eli max. pari viikkoa aikaa löytää järkevät mammahousut...
 Nyt tarvii hilppasta takavasemmalla tuohon sohvalle tuijottaan pari telkkariohjelmaa. Leppoisaa sunnuntai-illan jatkoa!
 Terkuin,
 Tinttis ja Pirpana 14+6
en tietenkään huomannut että edellinen viikko oli vaan ma-ke. Sinänsä kivaa että on jo torstai!!
täällä jo mielestäni hentoja liikkeitä olen tuntenut reilun viikon. Viikkoja vasta 14+ mutta jos ultraajaa on uskominen niin vaavi on viikon isompi. Ja liikkeet tuntuvat juuri hentoina kuplina, kuten edellinen kirjoittaja taisi kuvailla.
Maha on mielestäni kasvanut jo paljon, tosin kaikki näyttävät yhtä yllättyneiltä kun kerron raskaudesta, mutta mammavaatteita jo toista viikkoa pidetään. Vinkkinä pk-seutulaisille, Aleksin Zarassa myydään loput mammavaatteet alella ja mm. kivat farkut sieltä ostin, tosin Zara tyyliin aivan liian pitkät punteista ja Kampin Benettonilla on osa mammavaatteista todella edullisesti, mm. blaizer 49 eur. Zarassa kyllä kävin jo viime viikolla, mutta ehkä siellä vielä jotain on jäljellä. No niin, shoppaushullu eksyi sivuraiteille, vielä mahasta. Jotenkin se tuntuu nyt isolta mutta ainakin viimeksi mitä enemmän raskausviikkoja tulee, sitä vähemmän musta tuntui mahan edes näkyvän. Olin viimeisilläni miehen kanssa kävelyllä, kun miehen tutut tulivat vastaan ja rupesivat kysymään koska on laskettu aika. Olin ihan äimänä, miten ne nyt niin töykeitä voivat olla, entä jos vaan olenkin pyöreä mahasta, vaikka oikeasti masu oli järkyttävän iso, monet veikkailivat kaksosia.
Painosta en nyt niin ole huolissani, mutta toki vertaan aiempaan raskauteen ja nyt on kyllä painoa tullut suhteessa enemmän. Silloin toki treenasinkin, mutta nyt en muka ehdi, kun haluan olla tytön kanssa illat.
Charlotte kun oli, joka kirjoitti viimeksi meillä olevan sama la 21.7 ja että hänen nimipäivänsä on silloin, niin on myös minun :)
Lumisia kelejä odotellessa,
baby