Matkustan tänään lapseni kanssa Thaimaahan tapaamaan erästä miestä
Tutustuin tuohon mieheen netin kautta ja nyt olen siis lähdössä häntä tapaamaan. Hän on rikas ja maksaa minulle ja lapselle matkan Thaimaahan, lennot ykkösluokassa ja Thaimaassa luksushotellit yms. Hieman minua matka jännittää mutta en uskalla jättää tätä mahtavaa tilaisuutta käyttämättä!
Kommentit (38)
myönsi suoraan tapailtuamme jonkun aikaa, ettei minun kanssani ole aikomustakaan vakiintua, vaan että naimisiinmeno on eri asia, ja se tehdään sukulaisten hyväksymällä tavalla, nuoren hyvin suojellun oman maalaisen ja uskoisen kanssa.
Ystävättärelläni on miesystävä jo vuosia, arabi, avioliitosta ei toivoa.
Aikuisen lentolippu ei maksa 5000 egee vaikka lentäisittekin businesluokassa, ja lapsen lippu on aikuisten lippua edullisempi.
PROVO!
Eikö sulla ap ole omaa elämää? En tajua näitä patologisia bullshitin jauhajia... Ehkä vähän säälittää. Sori.
Kyllä kuule vaan ainakin meidän liput maksaa! En tiedä onko kalliit vai halvat mutta tuollaisella hinnalla nyt kuitenkin ollaan matkustamassa.
ap
Vierailija:
Aikuisen lentolippu ei maksa 5000 egee vaikka lentäisittekin businesluokassa, ja lapsen lippu on aikuisten lippua edullisempi.PROVO!
Eikö sulla ap ole omaa elämää? En tajua näitä patologisia bullshitin jauhajia... Ehkä vähän säälittää. Sori.
onnea matkaan!!! voi kun itekkin pääsis jonnekkin lämpimään.
Paljon helpompaa olisi ollut, hän täällä hotellissa ja te kotonanne. Sitten tapaisitte yleisillä paikoilla.
* pidä liput, passit ja kopiot itselläsi koko ajan.
* jätä yhteystietosi Suomeen jollekin läheiselle
* älä jätä lastasi yksin miehen tai muiden tuntemattomien kanssa
Ymmärrän että menet tapaamaan miestä jonka kanssa sinulla on ollut pitkä yhteys. Mutta lapsen vieminen tuntuu aika hurjalle, apua! Ja tosiaan, aikuislähtöistä tuo puolueettomalla maalla tapaaminen, lapsesi etu olisi kyllä ollut että olisit tavannut miehen täällä Suomessa. Toivon, että kaikki sujuu hyvin, pidä huolta lapsestasi!
-Ja jos olisit tänään lähdössä, ei sulla olisi aikaa roikkua täällä.
-Olisi todella pelottavaa jos tämä olisi totta, että joku noin naivi olisi lähdössä lapsensa kanssa Thaimaaseen tapaamaan nettituttua miestä.
-Tietenkin olisit varmistellut, ja mies olisi tullut tapaamaan sinua tänne, kun sinulla on lapsi.
-Tietäisit myös onko lipuissanne mahdollisuus muuttaa paluuta, kaiken varalta.
Vierailija:
Kyllä kuule vaan ainakin meidän liput maksaa! En tiedä onko kalliit vai halvat mutta tuollaisella hinnalla nyt kuitenkin ollaan matkustamassa.ap
Vierailija:
Aikuisen lentolippu ei maksa 5000 egee vaikka lentäisittekin businesluokassa, ja lapsen lippu on aikuisten lippua edullisempi.PROVO!
Itse olen yllytyshullu ja uhkarohkea mutta on niitä rohkeampiakin!
Rinnallasi olen kyllä jänishousu ;)
Onhan tuo 5000 ¿ minusta paljon kun samalla rahalla saisi ainakin 5 tavalista lippua mutta mies sanoi että se ei ole mikään erityisen kallis hinta. No kohtahan sen näen onko hintansa arvoista. Lipuissa on muutosmahdollisuus ilmaiseksi. Olen nyt netissä kun ei muutakaan tekemistä kun laukut on pakattu ja koti siivottu ja odotetaan linja-auton lähtöä.
Meille helpompaa matkustaa Thaimaahan kuin miehelle Suomeen. Ja nyt nähdään lapsen kanssa uusi maa. Olen miettinyt matkaa ja kyllä pidän sitäpaikallista liikennettä vaarallisimpana. Tuskinpa se mies meitä alkaa puukotta jos ollaan vaikka jossain puistossa. Ja kun liikutaan ihmisten ilmoilla niin en kyllä näe siinä mitään vaaraa.
Turvallista aikaa myös teille kaikille täällä Suomessa, voihan täälläkin jäädä vaikka auton alle!
ap
Missä opiskellut? Minkä ikäinen? Horoskooppimerkki? Millainen perhe hänellä on? Kielitaito? Miten harjoittaa uskontoaan? Onko muslimi? Polttaako/ käyttääkö alkoholia? Missä asuu?
Mies on nimeltään Mounir, hän on varakkaasta suvusta, itse hän on kuitenkin eri alalla töissä kuin mitä hänen suvun yritykset. En nyt viitsi ihan tarkasti kertoa, ikää hieman yli 30, yliopistokoulutus omasta maasta, kielitaito on arabia ja englanti, asuu vanhempiensa ja sisaruksiensa kanssam on muslimi ja noudattaa uskontoa melko tarkasti ei kuitenkaan esimerkiksi aina rukoile 5 krt päivässä, on täysin raitis, horoskooppimerkki taitaa olla leijona, emme kumpikaan kuitenkaan horoskooppeihin usko. Hän asuu Riadissa.
ap
Minä ainakin uskon, että kirjoituksesi on totta!
Mitähän hänen sukulaiset sanovat, kun kuulevat hänen tapaavan vieraan naisen ulkomailla? Itse en kyllä uskaltaisi harkitakaan suhdetta saudi-arabialaisen miehen kanssa. Siellähän ei naisen asema tunnetusti ole järin hyvä..
Varakkaan saudit lähettävät lapsensa ulkomaille opiskelemaan.
Pikkuvirheitä satutäti...Dream on!
että 5v matka maksaa kyllä ihan yhtä paljon kun aikuisenkin,kun on oma paikka.
Missä muuten olen väittänyt että 5-vuotiaan lippu maksaa saman verran kuin aikuisen? Jos huomasit niin sinähän se niin aloit väittää...Kerroin vain että lähes 5000¿/hlö, se on keskiarvohinta meidän lipuista, lapseni sai muistaakseni 25% alennuksen.
Saudi-Arabiassa eivät kaikki varakkaatkaan lähde ulkomaille opiskelemaan. Maassa on myös tasokkaita kouluja, mieheni sisaruksistakaan ei ole kuin muutama ollut ulkomailla koulussa. Muut ovat jääneet Saudi-Arabiaan. Miksi pitäisi lähteä ulkomaille opiskelemaan jos ei halua?
ap
Vierailija:
Varakkaan saudit lähettävät lapsensa ulkomaille opiskelemaan.
Pikkuvirheitä satutäti...Dream on!
joten hyvää talven jatkoa teille kaikille!
Palailen sitten kertomaan matkakuulumiset!
ap
pidät ehdottomasti itselläsi, joohan? ja valokopiot johonkin varmaan talteen!