Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan tänään lapseni kanssa Thaimaahan tapaamaan erästä miestä

Vierailija
24.01.2008 |

Tutustuin tuohon mieheen netin kautta ja nyt olen siis lähdössä häntä tapaamaan. Hän on rikas ja maksaa minulle ja lapselle matkan Thaimaahan, lennot ykkösluokassa ja Thaimaassa luksushotellit yms. Hieman minua matka jännittää mutta en uskalla jättää tätä mahtavaa tilaisuutta käyttämättä!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin käynyt ulkomailla netissä tavattua miestä tapaamassa, tosin vaan Euroopassa mutta kuitenkin

Vierailija
2/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pahaa ei käynyt, ihan yhtä lailla jossain baarissa tai muualla voi törmätä hulluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielenkiinnolla kuulumisiasi, lupasit tulla kertomaan...

Vierailija
4/38 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta matkustamme siis Thaimaahan häntä tapaamaan. Eli kummallakaan ei ole " kotikenttäetua" vaan molemmille on vieras maa.

Hotellista tiedän että se odottaa siellä meitä, samoin lennot.

Miehen olen monesti nähnyt nettikamerassa, hän on aivan kuin sielunkumppanini, en ole koskaan tavannut toista ihmistä joka on kuin minä. En todellakaan pelkää mitään, paljon todennäköisempää on että tapaisin Suomessa vaikka baarissa jonkun miehen joka paljastuisi hulluksi.

ap

Vierailija
5/38 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vilkas mielikuvitus lämmittää...Vai..?

Vierailija
6/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut siis numero 5. Tänään tosiaan lähdetään matkalle ja mies maksaa kaiken. Ollaan tunnettu netin kautta jo 2 vuotta. Mies ei ole Thaimaasta mutta matkustamme sinne koska meidän olisi erittäin vaikeaa saada viisumia miehen kotimaahan.

ap

Vierailija
7/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuna? Ettei sit kavis vahinko ja hups, oottekin lapses kanssa ilman yopaikkaa. Mitas jos mies ei ookaan teita vastassa? Ota nyt ainakin tarpeeksi rahaa mukaan, et saat kustannettua yllapidon ja paluulennot. Ilmoita kanssa jollekin Suomessa matkastanne, mihin ootte menos, miehen yhteystiedot jne.

Vierailija
8/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja lapsella on oma hotellihuone, saamme olla siellä jos haluamme. Käyn tietenkin tapaamassa miestä mutta eihän minun tarvitse mihinkään syrjäkujille mennä vaan julkisella paikalla liikkua. Tuskinpa meitä kaapataan keskellä ostoskeskusta tms.

ap

Vierailija
9/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siitä ne varauskopiot, hotelli on siis varattu minun ja lapsen nimellä. Lentoliputkin minulla on, mies lähetti minulle rahat joilla sitten varasin lennot.

ap

Vierailija
10/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kuin Saudi-Arabia mieleen

Vierailija
11/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä ottaisi noin isoa riskiä etenkään lapsen kanssa. Enkä kyllä yksinkään, jos olisin jollekin äiti. Oikeasti et voi tietää, mitä siellä Thaimaassa teitä odottaa. Ottaisit edes jonkun tutun aikuisen mukaan! Oletko itse varannut teille oman hotellihuoneen ja myös paluumatkat, vai oletko miehen puheen varassa? Mitä teet, jos tyyppi paljastuukin huijariksi ja ihan pipipääksi? Hänhän voi pitää teitä vankina ties missä tai listiä samantien tai kaapata lapsesi. Tiedätkö hänestä ylipäänsä mitään luotettavasti, siis 100% varmudella? Edes sitä, mistä hän oikeasti on kotoisin? Näettekö siellä ensimmäistä kertaa livenä? Miksi ei tullut Suomeen teitä tapaamaan?

Eikö sulla yhtään hälytyskellot soi?!

Vierailija
12/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lentoyhtiöllä lennätte? Monelta teidän lento lähtee? Monelta se on perillä?

Vierailija
13/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkustamme siis Thaimaahan häntä tapaamaan. Eli kummallakaan ei ole " kotikenttäetua" vaan molemmille on vieras maa.

Hotellista tiedän että se odottaa siellä meitä, samoin lennot.

Miehen olen monesti nähnyt nettikamerassa, hän on aivan kuin sielunkumppanini, en ole koskaan tavannut toista ihmistä joka on kuin minä. En todellakaan pelkää mitään, paljon todennäköisempää on että tapaisin Suomessa vaikka baarissa jonkun miehen joka paljastuisi hulluksi.

ap

Vierailija
14/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennämme ensin erääseen Euroopan pääkaupunkiin josta on lento Bangkokiin. Illalla lähtee ensimmäinen lento ja huomenna ollaan Thaimaassa.

ap

Vierailija:

Millä lentoyhtiöllä lennätte? Monelta teidän lento lähtee? Monelta se on perillä?

Vierailija
15/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en missään nimessä ottaisi noin isoa riskiä etenkään lapsen kanssa. Enkä kyllä yksinkään, jos olisin jollekin äiti. Oikeasti et voi tietää, mitä siellä Thaimaassa teitä odottaa. Ottaisit edes jonkun tutun aikuisen mukaan! Oletko itse varannut teille oman hotellihuoneen ja myös paluumatkat, vai oletko miehen puheen varassa? Mitä teet, jos tyyppi paljastuukin huijariksi ja ihan pipipääksi? Hänhän voi pitää teitä vankina ties missä tai listiä samantien tai kaapata lapsesi. Tiedätkö hänestä ylipäänsä mitään luotettavasti, siis 100% varmudella? Edes sitä, mistä hän oikeasti on kotoisin? Näettekö siellä ensimmäistä kertaa livenä? Miksi ei tullut Suomeen teitä tapaamaan?

Eikö sulla yhtään hälytyskellot soi?!

Luepas ap:n kaikki kirjoitukset niin saat vastauksia kysymyksiisi.

No joo, varovainen on syytä olla toki, mutta ei kaikki maailmassa, tai edes yhdessä maassa ole roistoja.

Vierailija
16/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän lipuissa mahdollisuus vaihtaa paluulentoa? Kauaunko meinaatte olla perillä?

Paljonko teidän liput maksoi yhteensä, n. suunnilleen?

Vierailija:

Lennämme ensin erääseen Euroopan pääkaupunkiin josta on lento Bangkokiin. Illalla lähtee ensimmäinen lento ja huomenna ollaan Thaimaassa.

ap

Vierailija:

Vierailija
17/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin vaikeaa ja vaarallista. Siis ymmärrän miestä kun etsii ulkomaalaisia naisia. Tuskinpa fyysistä vaaraa on. Nämä arabit vain ainakin oman kokemukseni mukaan osaavat lirkutella vaikka mitä, mutta arvot ovat ihan toiset kuin mitä suomalainen nainen on tottunut eikä sitten loppupeleissä synkkaa.

Vierailija
18/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo " molemmat vieraalla maalla" on aika aikuislähtöinen. Entä jos olisit ensin lähtenyt ilman lasta kaukomaille, ja sitten hän olisi tullut sinun kotimaahasi lasta tapaamaan, lapsen tutulla maaperällä.

Vierailija
19/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipuissa on tietääkseni ilmainen muutosmahdollisuus ja liput maksoivat lähes 5000 ¿/hlö...En olisi itse halunnut näin kallista lentoa, mutta mies oikein vaati että nyt matkustamme oikein kunnolla.

ap

Vierailija
20/38 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin " kunnollinen" eikä hän vieraan naisen kanssa mitään tuollaista edes tekisi. Hänen mielestään pitää mm. olla naimisissa ennen kuin voi edes suudella. Olen siis ihan vain hänen ystävänsä (ainakin vielä) ja liikumme sitten paikan päällä ihan kuin ystävät, ei siis mitään kädestä kiinni pitämistä tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän