Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän mua hävetti!

Vierailija
24.01.2008 |

Oltiin tänään opiskelukaverin kanssa syömässä koulun ruokalassa. Hän rupesi siinä ruokapöydässä sitten imettämään. Ruokala oli aivan täynnä porukkaa. Kaverilla on kuppikoko f, joten mistään ihan pikkurinnoista ei ole kyse.

Tähän asti kaikki oli OK. Sitten hän päätti vaihtaa imetyksen puolta. Nosti paidan kokonaan korviin, läjäytti paljaan rintansa siihen kaikkien nähtäväksi, kaivoi toisen rintansa esiin, survoi toisen rintansa takaisin liiviin ja rupesi asettelemaan liivinsuojusta paikoilleen. Koko sen ajan tuo toinen rinta roikkui siinä ulkona liivistä, ja siitä tietysti herui maitoa.

Kyllä siinä varmaan meinasi useammalla nuorella miehellä mennä peruna väärään kurkkuun. Ja onneksi viereisessä pöydässä istui joukko ulkomaisia vierailevia proffia. Olenko mä jotenkin yli siveellinen, vai onko toi jo vähän epäkohteliasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tiennyt minne olisin katsonut.

Vierailija
2/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ULKOMAISET VIERAILEVAT PROFFAT näki!!! taas kärsii Suomi-kuva!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vielä ULKOMAISET VIERAILEVAT PROFFAT näki!!! taas kärsii Suomi-kuva!!!

Vierailija
4/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itsekin imetin. Yritin kuitenkin tehdä sen " vähemmän julkisesti" :)

Vierailija
5/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mäkin olisin varmaan vähän häpeillyt. Itse en imettäisi kuin hätätapauksissa yleisilläpaikoilla. Ja pari kertaa olen niin joutunut tekemään, en sentää ravintolassa. Mutta huomasin että, varsinkin miehet kauhean nopeasti käänsivät katseensa pois, kun huomasivat mitä teen? se oli jotenkin huvittavaa. Kai mä muistutin sitten siinä jotain madonnaa tai jotain?

Tosin, en mä itsekään tuijota jos joku imettää. Huomaan ehkä sen, mutta käännän katseen pois, ja unohdan samantien.

Vierailija
6/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä miten se tehtiin. Itse kunnioitan kuitenkin muita sen verran, että pyrin tekemään sen " vähemmän näyttävästi" . Kaksi futiksen kokoista rintaa, maitoa valuen esillä yleisellä paikalla ei mielestäni kunnioita muita.

AP

Vierailija
7/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, imetys on luonnollinen tapahtuma, mut samoin on ulostaminen ja piereskelykin.. Ja pissaaminen. En silti tahtoisi että mua tuijotetaan jotain näistä tekemässä. Olen kohtelias muita kohtaan ja toivon että muutkin ovat minua kohtaan. Jos haluaa imettää julkisesti, sen voi tehdä myös tyylillä. Ei ole mitään kaunista valtavissa lolloissa joissa suonet paistaa ja maito tihkuu...yh.

Vierailija
8/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koulun ruokalassa? Onko teidän koulussa joku vauvala, jossa ystäväsi lapsi on luentojen ajan. Vai toiko isä välillä imetettäväksi?

Vierailija
9/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asutaan koulun vieressä, niin käydään edullisella opiskelijalounaalla. . . Mä käyn joskus vauvan kanssa luennolla, yleensä vaihdetaan miehen kanssa vahtivuoroa käytävällä. Mutta mun opiskelut on tosi minimaalista tällä hetkellä.

Vierailija
10/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun lapsen hyvinvoinnista huolehtiminen ykkössijalla ja näinollen paljon tärkeämpää kuin jonkun patologisesti ahdistuneiden junttien mielipiteet... tai edes vierailevien proffien

Vierailija
11/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä lapsestaan voi huolehtia muut huomioonottaen. Ja seuraavalle, mikä on kasvis?

Vierailija
12/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mikä juntti -nauretaan me vaan moisille.

Mutta menepäs huomauttamaan tuollaiselle: " MINULLA ON OIKEUS, MINULLA ON LAPSI ETTEKÖ NÄE!!!"

On toki ylivoimaista ottaa muut huomioon joo.

Toivottavasti se lehmä kärsii ihan hirveistä peräpukamista, hih....

Vierailija
13/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillakin on minun lastani aiemmin ryömimään alkanut vauva, joten ajattelin ajaa sen yli autolla heti kun saan tilaisuuden, että poikani ei joudu kilpailemaan hänen kanssaan muutaman vuoden päästä futiskentällä.

Vierailija:

on mun lapsen hyvinvoinnista huolehtiminen ykkössijalla ja näinollen paljon tärkeämpää kuin jonkun patologisesti ahdistuneiden junttien mielipiteet... tai edes vierailevien proffien

Vierailija
14/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sivistymätöntä! Joo, tuntisin kyllä itseni sivistyneeksi jos en olisi antanut lapsilleni korviketta ja olisivat kuolleet!

Vierailija
15/15 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monesti imettäminen voidaan tehdä huomaamattomasti, esim koulussa käytävällä, kirjastossa ym. ym. Ruokalassa ei ole sopiva näytellä rintojaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan