Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luistimet äidille

23.01.2008 |

Tekisi mieli ostaa itselleni hokkarit. Mutta onko niillä luisteleminen vaikeampaa kuin naisten luistimilla?

Oon luistellut viimeksi lukiossa ja hieman mietityttää tuo pystyssä pysyminen :) Mutta aijon alkaa opettamaan poikaa luistelemaan, enkä silloin halua kengät jalassa löntystellä.

Millaisilla luistimilla muut äidit luistelevat?

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisilla luistelee. Itse kokeilin joskus miehen hokkareita ja olin koko ajan p**seelläni. Nyt sain joulupukilta upouudet Reebokin luistimet! Sellaiset siniharmaat. Kerran olen kokeillut ja hyvät oli. Luistin on hyvin vuorattu ja siksi lämmin.

Vierailija
2/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on siis piikit kärjissä eli naisille kai suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativat kyllä aluksi vähän totuttelua, kun terä kaareutuu takaa (ei voi " nojata" taaksepäin kuten kaunoluistimissa) + tietty kärkipiikkejä ei voi käyttää äkkinäisissä käännöksissä jne. Mutta sehän ei niiden tarkoitus olekaan..

MUTTA ovat niin paljon paremmat jalassa, tukevat jalkaa kunnolla toisin kuin halpiskaunarit. Meillä koko perhe luistelee hokkareilla eli tytär myös, ehkä joskus hankitaan kaunoluistimet jos oikein niitä haluaa, mutta ennen ei.

Vierailija
4/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että hokkarit on vaikeat aikuiselle, joka ei ole koskaan aikaisemmin niillä luistellut.

Itse ostin itselleni hokkarit kakkosasunnolle ja kävin niillä muutaman kerran luistelemassa ja kyllähän niillä luistelee, kun miettii, että miten pitää luistella (muuten on selällään ja häntäluu hellänä). Aion sen jutunkin kyllä opetella, mutta nyt päätin, että jos mun duuni on opettaa lapsia luistelemaan, niin täytynee äidin olla paremmassa vireessä että osaa vähän mallia näyttää paremmin, luistella takaperinkin sujuvammin ja pelata vaikka jääkiekkoa pojan kanssa ja ostin nyt suosiolla toiset kaunoluistimet. Niitä oli muuten tosi makeita!

Eli sanoisin, että osta vaan, mutta jos on lapsia, niin mieti, että vanhat tutut olisi hyvä olla rinnalla!