Oisko ihan tyhmä idea?
Me ei koskaan aiota mennä naimisiin. Ollaan koettu tässä viimeisen kahdeksan vuoden aikaan kaikenlaisia alamäkiä, erottukin kerran, mutta nyt elämä on seesteistä ja sellasta " tavallisen onnellista" . Päälimmäinen tunne on sellainen perusturvallisuus, meidän on hyvä olla yhdessä näin.
Ollaan periaatteessa kihloissa, mutta sen meidän eron aikaan kihlasormukset " hävisi" ...=) Ollaan puhuttu, että vois hommata uudet joskus.
Nyt tulee tää mun idea: Koska musta taas tuntuu jotenkin höpsöltä ostaa uudet KIHLAsormukset, mä oon miettiny, että oisko hassua ostaa sellaset Kalevala Korun Käsi kätehen-sormukset? Kuva löytyy täältä: http: //www. kalevalakoru. fi/korut/kuvasto/sormukset/6301
Ajatus tässä takana ois, että me ollaan luvattu toisilemme viettää loppuelämämme yhdessä, sellasella kättä päälle-sopimuksella. Oiskos tyhmä kutsua vaikka kavereita kaffelle juhlistamaan meidän " sopimiusta" ?
Kommentit (5)
Mutta ollaan nyt tultu siihen tulokseen, että me ei haluta mennä naimisiin. Meidän on oikeasti hyvä näin.
jos te haluatte jotain keskenänne sopia niin sopikaa, mutta eikö avioliitto ole juuri sellainen juttu, luvataan pysyä yhdessä ylä- ja alamäessä.
Kai me halutaan edes jotain epäsovinnaista tähän meidän keskiluokkaiseen keski-ikäiseen elämään=)))) -ap-
Vierailija:
Kai me halutaan edes jotain epäsovinnaista tähän meidän keskiluokkaiseen keski-ikäiseen elämään=)))) -ap-
Käykää kahdestaan maistraatissa tai kirkossa vihkasemassa itsenne ja pyytäkää sitten ne kaverit kaffelle. Ei siinä tartte sukunimiä vaihtaa ja avioehdolla saa raha-asiatkin määrättyä itselle sopivasti. Avossa se ei onnistu niin kätevästi, kuitenkaan. Kättä päälle-sopimus se avioliittokin on, ei siihen tartte prinsessajuttuja ja romantiikkaa sen ihmeemmin ympätä.
Sormus on kyllä nätti :-)
Kihlaushan tarkoittaa sitä että aiotaan mennä naimisiin ja on luvattukin.