Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opet oletteko törmänneet vanhempiin jotka tietävät sinua paremmin mikä arvosana heidän lapselleen kuuluisi

Vierailija
23.01.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut vanhemmat tahtovat lasten oppivelvollisuuden heidän päätettäväkseen!

Kuulemma yläasteen pitäisi olla vapaaehtoinen, koska vanhemmat ja lapset voisivat yhdessä päättää mitä lapsi tarvitsee! Monet ovat kuulemma jo niin fiksuja, että voisivat suoraan ala-asteelta lähteä yliopistoon kun on jo tuleva ala kuitenkin selvillä!

Miksi siis tuhlata aikaa typeriin pakollisiin aineisiin.

Näiden käsiin annetaan nuorten tulevaisuus.

Vierailija
2/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella on kirjoitettu kauniilla käsialalla hevostyttönovelleja ja saatu kiitettäviä arvosanoja, mutta kun lukiossa pitäisi tuottaa asiatekstiä ja analyysia, niin ei tule mitään. Monelle on aika kova kolaus tuo numeroiden laskeminen.

Meni kyllä nyt ohi otsikkosi, anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa vaikka rehtorin juttusille jatkamaan vuodatustaan.

(tämä nyt olettaen että olet arvostellut oppilaan OPS:n kriteereiden mukaisesti ja pystyt esittämään kunnon perustelut numerolle)

Vierailija
4/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vanhemmat luultavasti järjestää lapselleen parempia numeroita

Vierailija
5/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta keskustella, mutta kun ihminen on sen tyyppinen näköjään että haluaa asiaa vatvoa ja minua neuvoa ja ohjeistaa, miten minun pitää arvioida..

Vierailija
6/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asiasta keskustella, mutta kun ihminen on sen tyyppinen näköjään että haluaa asiaa vatvoa ja minua neuvoa ja ohjeistaa, miten minun pitää arvioida..

etkö tiedä, että hallintolaki koskee nykyään myös opetustoimintaa ja että aina pitää etsiä se arviointitapa, jolla saadaan parhaat tulokset ja osaaminen parhaiten esiin.

Vierailija
7/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenttituloksesta YLIOPISTOLLA.

Vierailija
8/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oppilaille annetaan nykyään aivan liian hyviä numeroita peruskoulussa. Tiukempi arvostelu pitäisi olla. 6,7 ja 8 ei saisi unohtaa arvostelussa

Vierailija
9/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON mulkku ja syrjii jotain lasta. Siitäkään ei varmaan saa teidän mielestä valittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi